Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 4, 2009

Beraya Gaya Mamee

hey-hey, ari raya dah semakin tiba.sudahkah anda soping sakan untuk raya?

baju raya dah beli?kasut raya?kuih raya?
tudung raya?handbag raya??

haih..banyak tu nak pikir dan kencang jugak la kena berlari ke ATM machine utk withdraw segala harta karun yg tak berapa cantik sangat angkanya itu. :P

aku tahun ni baju raya takyah beli sbb bakal mak mentua *auwww.dan-dan ngaku bakal mak mentua kan* dah kasik sehelai baju kurung moden yg cantik sungguh designnya.teruja nak pakai raya nanti pastu berlagak cam bakal menantu kesayangan.padahalll…

oh.tahun ni adakah bajet kad raya korang??aku rasa aku dah lama tak beli kad raya apatah lagi nak pos kat kawan2.sebab tu aku teruja pos kad raya guna e-card sbb jimat masa,wang setem *30sen pon berkirakah?* kad raya dan jugak jimat dakwat.bapak kedekot!

kebetulan Mamee ada buat promosi di mana ko boleh menang besar dgn membuat Open House besar-besaran secara PERCUMA.

the best part is, ada artis yg sedia berkhidmat utk ko untuk masak lemang ke,potong ketupat ke,pasang langsir ke..teruja tak nak buli??haha.

andaikata ko menang, Mila AF,Hafiz AF, Aril AF dan DJ radio Era akan ke rumah ko dan menjadikan Open House umah ko cukup sempurna dan meriah.best.best.cam eklan kat TV tu kan.

kalau tak menang tu pon,ko still ada chance nak menang RM200 setiap hari dr 7 Sept hingga 18 Sept dgn cara menghantar seberapa banyak e-card yg boleh.menarik tak??RM200 boleh beli kuih raya 20 balang okeyyy.

dan kalo ko blogger yg ada account Nuffnang, ada peluang utk menang additional RM300.fuhh.terbeliak2 mata $$$

so tadi aku saja try godek2 dan cam nak melompat sebab e-card dia sangat comel.


memula pilih gaya apa ko nak..1st try aku amik tradisional.



boleh upload gambo ko siap.maka hasil lastnya nanti akan ada muka ko terpampang kat e-card tu.glamer mak noks!


2nd aku try yg nie..ni lagi best sbb teruja nak cantumkan kepala dengan badan kartun tu.haha.i had fun okies!


saje testing dan grab gambo piki,KRZ dan Ayam.kang buh semua gambo aku kang cam giler glamer la sangat! :P



dan hasilnya!!suke.suke.sbb ada efek gelek2 atas van tu.haha.pastu ko masukkan je email kawan2 yg ko nak send tu.senang giler.
.
at least raya nampak lebih cerio la kan bila leh lompat2 atas van . ^_^
.
.