Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, September 4, 2009

bERbukA puAsA PenUH PinGGan.Eh siLap,PenUH GembIRa

hi rakyat jelata... <-- kasik can aku berlakon jadik rajagopal di tanah sendiri sekejap.

aku tak tau la kenapa..lately cam malassssss je nak ngapdet.mungkinkah sbb bizi dgn tuntutan keje?atau pon takleh fokus menaip sbb perot bunyik2 sampaikan pandang mug kosong atas meja cam menggelupor tgn nak capai?

oklah.tak baik guna alasan tak logik di atas tapi alasan malas tu mmg sesuai la kot. ^____^

masih lagi kesah makan2 di bulan ramadhan tapi dikurangkan sikit mengupload gambo makanan sbb bimbang boleh mengganggugugat keimanan di dada sendiri.

ari ahad lepas kitorg ada makan besar di Johnny's.makan apa lagi, stemboat la kan dan dibelanja sepenuhnya oleh tokey ayam iaitu Encik Ayam. terima kasih,harap belanja lagi.

tp takde gambo sbb henpon aku yg pernah ada sejarah berenang dalam longkang tu dah rosak dan rasa damn nak marah sekali!juga sedih.. T_T tsk.

cuma ada la Ayam amik video guna handycam,later2 la kalo rajin aku tepek ye tapi rasanya malassssss kottttt!~ :P

Ari isnin plak Keicar Team buat majlis buka puasa di Qaseh, mkn buffet harga RM18.90 sekepala dgn tema "Mari rebut makanan" sbb full house ok aritu!

siap ada pergaduhan mulot rebut nak ceduk nasik..haishkk..tau la lapo.bawak bersabo boleh?mcm la Qaseh masak nasik 1 pot je sampai ko menggelupor takut aku kaut semua sampai abis.eh,akukah yg terlibat dalam kes ni?? TETTT!



di awal kemunculan artis2 popular di red carpet.Puii~! oloh loh loh.ayunya anak mak aku nie,mak org tu pon ayu jugak kan. :D




hot chicks! *pengsan* hotkah??dr pandangan depan,muka aku pasti gaya jerangkung,dr tepi boleh tahan lawo la kan. *ok perahsantan lebih nie.*


sbb tanak gaya jerangkung,bg pose tepi plak konon2 jadik cantik la.cheh.



kitorg makan dari cerah sampai ke malam sbb bersipat tamak dengan amik segala makanan parking atas meja.mmg penuh la meja dgn buah,kuih,bubur,pengat.
.
nasik plak ilang dicelah lauk yg penuh pinggan.biebo siap tanya sambil kuis2 pinggan "mana nasik aku??dh x nampak dh..lauk byk sgt.hehe"
.
pastu menyandar kenyang sambil cuit2 je kuih.tp last2 tu abis la jugak kitorg bedal tp kena makan sambil bwk2 borak.konon2 si mulot tak perasan la si tgn suap kuih tu.


my tablemate. hoh,ada ke tablemate??



Mr.President disuap manja ketika makan beradap.comel x?? *aku jatoh kosi lalu koma*



pastu collect duit pegi bayar.takkan dah kenyang nak buat2 pitam pastu selamba menuju ke kereta dgn cakap kuat2 "saya nk pegi klinik..pitam laaa~!" dgn harapan org Qaseh kesian lalu halalkan je makan minom.



budak2 sangat gumbira siap main keretapi bagai.apa yg best main camni? *ceyy.padahal kecik2 dlu aku paling suke jadik kepala ketapi sbb leh konar2 lipat cam roller coster sampai org belakang2 terkangkang2 berlari.haha*


pastu sesi bergambo dan tak berapa best sbb this year dah tak ramai yg bg komitmen.sedih la jugakk...



tp posing tataappp kena maintain muka hepi2.


dah tak tau nak cakap apa pulak dah.tgk jela gambo iyer.


ayam paksa loncat tapi ni jela hasilnya mcm separa ikhlas je.kata berbaju kurung sopan ayu dan anak dara manis,mana bole terkinja2 lebih.
.
.
ok lah tu je citernya.nanti aku update detail di blog keicar..tu pon entah tahun depan baru aku publish kot.ngeh3