Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, September 15, 2009

PenGumUMAN PenTiNg-AntARa HiDoP DaN MaTi

guys..please take note sesungguhnya aku telah diusir dr umah aku!!ke mana hala tuju aku selepas nie??

ok hentikan drama! *sambil tgn buat aksi Tak Nak Rokok.apa kaitan ntah*

sebenarnya aku kena pindahkan blog aku ke halaman baru sbb sini dh penuh.aku dh takleh upload gambo lagi..kenapakah kekejian??

maka setelah berminggu2 aku plan nak buat umah baru tapi asik la tangguh2 sbb malas,tp arini gigih gak membuatnya. *gigih bermaksud memaksa jari2 menekan keyboard dan mouse dan sekali sekala tampar muka sendiri sbb cuba utk give up*

penuh aksi dan susah payah kan??

maka apa lagi!!klik ke sana dan link blog baru aku itu.kalo tidak gimana ko mau tau perkembangan semasa artis kesayangan korang nie!baik.baik.boleh sepak lutut aku sekarang.


sangat simple dan pemalas dan asik pikir nak tido-nie la hasilnya.
.
.
jumpe di sana babeh!!
.
.