Wednesday, September 2, 2009

EnTRY paSaL MaKAN AJe.MeLeLEH AiR LiUR ke KeyBoaRd

hi all..

giler lama rasanya aku tak menaip di sini..rinduuuu laaaaa~! *sambil ciom2 PC dengan penoh rakus sekali sampai tergigit skit mouse sbb bulan puasa semua benda nampak mcm boleh makan*

aku cuti sampai semalam sbb ada hal yg tak dapek aku nak citerkan di sini sbb takot bos aku baca lalu dikasinya surat berhenti keje dah terpaksa jual burger kat Damai. T_T

cuti merdeka anda ke mana?ada berkawad kat mana2 x?aku cantik je berkawad atas katil.sepanjang cuti ni melampau2 tido sampai nk terbatal dah puasa.

konon tak cukop mkn sampai sakit kronik gitu.giler ini budak.

dan ektibiti sepanjang cuti hanyalah bersuka ria berbuka di sana sini sudahnya makan tanpa pikir diet lagi.pastu time tido menyesal sambil gosok2 perot menggunung. T_T

mari mulakan kisah makantanpahenti dgn citer pembukaan Berbuka Di Kenny Rogers Roasters dan skip kisah berbuka di Nandos minggu lepas tu.

tgk la kalo rajin dan takde modal,later aku citer di sini. =)


kali ni berbuka kat KR cawangan Bukit raja.tgk ayam *bkn AYAM TUNANG EMY ye* didera golek2 dalam oven besor tu pon dah boleh bikin air liur menitik laju ke simen.jenuh la budak2 KR duk mop sana sini.


branch sini baru bukak dan deco sangat menawan kalbu sampai rasa nak buat rumah dan tumpang bermalam serta bersahur sekali.



me n biebo dah kepeningan tak tau nak makan apa sbb semuanya nampak sedap.tak caya tgk muka biebo telan2 air liur di atas.


shidah yg terawal sampai.kol 6 dah siap2 chop tempat kat dalam nie...tak malu eh?haha.padahal aku yg bg sokongan padu suruh dia chop cepat2.



"hello..hi Chris my dear..i mish u.are u fasting today?"
dan biebo sgt teringin lempang guna siku bila dgr conversation aku dgn Christiano Ronaldo.terimalah hakikat ko dah dimadukan..ehhh PANG sedas!



Pastu kak pida dan familynya pon sampai dgn tema Zorro Tradisional sbb sume pakai baju melayu dan baju kurung.hehe.



kami dan abaikan muka cengkung cam jerangkung aku itu.pehal nak kurus tang muke je??tang perot???



dan makan dengan lahapnya sbb dah 15 menet azan berbuka makanan tak sampai2 lagi.sudahnya lapar tu jadik luar biasa.cheh alasan.padahal mmg buruk lantak tu sipat semulajadi si budak acik nie.



pastu jalan2 saja dalam Jusco teman kak pida soping moping.org kayaaaaaa~! * sambil tepuk2 poket kak pida.tebal okeyyy.. :P*
.
ok lah tu je.next entry masih citer pasal makan..pastu pon kisah makan lagi.haihhh...dugaan menatap makanan di siang ari!