Tuesday, September 8, 2009

KaiTaN PizzA-SaLoN-LetuPaN JaRi?

holla!

giler la skang dah malas rasa nak ngapdet.boleh tak aku kasik alasan fon aku rosak jadik cannot snap sana sini,bila takde gambo gimana mau ngapdetnya ye tak??

lain la kalo ada org nak belanja iPhone seketol takpun dermakan DSLR sebijik.baru rasa diri disayangi.

jangan berangan sbb takde millionaire membaca blog suci haku nie.ke ada?? *sambil kelip2 mata buat muke comel tapi hasilnya horror.*

oh,ari sabtu aritu aku ke salon sbb nk re-highlight blek rambut aku yg dh serupa bulu penyapu jerami tu, sambil biebo tumpang sekaki potong rambut dia.

kitorg ke salon favvy aku kt sri damansara.sanggup ok patah balik dr shah alam ke situ.

kali ni aku cam nak tukar la skit style aku kan sbb asik la rambut lurusmacambosan gitu kan,so mintak dia potong fringe skit kat rambut aku.

tak sedar bermuka tua,buat fringe macam kawaii sudahnya jadik muka cacat.damn.. T_T

ni tiap2 ari kena berdoa sblm tido supaya rambut cepat panjang dan boleh la kembali jelita spt sedia kala.pui-pui~!!

dah setel urusan rambut cacat tu, berjanjian gan emy dan ayam nak makan Pizza Hut buka nanti.dok roger2 kak pida tiada respon padahal sehari dua sbm tu dia ada kata KRZ ngidam pizza.tak dapat la join..

kami ke Pizza Hut bapak besar di Kota Damansara.


Ayam sengal dan emy tak berapa sengal.eh-eh.bulan posa kena byk bersabar..sila simpan penampo anda.




ni mmg kompem dua-dua sengal.abaikan muka cacat saya.tu pon fringe tu aku dh kuak2 ke belakang.hate it!!! T_T tsk.oh,aku x curl kan rambut aku,tu temporary sajork.



muke2 teruja makan pizza sampaikan tak perasan muke menjadi sangat ngeri.




makanan byk sbb order dgn tamak tapi abis okeyyy...sape la makan byk tu. *sambil siul2 kaberline.*



pergaduhan laki bini. oh,tahukah anda biebo ada satu hobi yg setiap kali dia buat,aku rasa nak lempang2 je guna kaki.hobi dia adalah letupkan jari aku!bkn letup2 guna bom tu,tp bunyik2 kan sendi jari mcm patah2 gitu.
.
setiap kali kalo dia pegang tgn aku,sila standby ayat maki sbb dia seboleh2 nak letupkan semua jari aku tanpa peduli aku jerit2 sakit ke tak.keji.keji.
.
jangan guna ayat2 di bawah di depan kanak2 bawah 12tahun.
aku : adoii!!sakit laaa!!ishkk..tanak la! <--sambil tarik2 tangan aku siap geget2 dia.
him : satu je..satu je lagi.yg kecik nie..yg kecik <--sambil tarik2 tangan aku balik
aku : eeee..tak suke laaa!sakit la ngok!!
.
him : <--tak peduli dan terus meletup2 jari aku.
aku : benci btol la.kalo org kata sakit takyah la buat.
him : hahahaha.ok dah.
.
aku : <-- fjhsufwifhvgbuyiodhhhfowuyuiudf
mmg boleh bawak gadoh kejadian camnie.
.
padahal bukan la sakit kronik sgt pon cuma aku fobia takot tergeliat urat jari jemari aku,mana tau boleh bawak putus ke apa kan.
.
eh oklah.apa terpesong sampai citer pasal urat ni padahal td citer makan pizza.sengal biebo nie.hahaha.tetiba salahkan laki sendiri.
.
baik..nak pegi buat keje jap . *keje di sini membawa maksud meng-online YM.harap maklum.*