Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, September 10, 2009

MaKaN RaJA BuRgeR di One UtaMa.SeDaPP!JgN TeRLiuR

holla peoples..

adakah anda berpuasa arini?pastikan lepas makan nasik time sahur tu,gigi digosok diganyah dan kumur secukopnya.tanak la pagi sok ko sampai opis ada org tegur "aii.sahur sayur nangka ke subuh tadi?"

sbb apa??sbb ada tersibai sayur nangka di pinggir bibir.tu contoh la ye kelakuan yg bisa memalukan diri mereka dan keluarga mereka.hehe. *sambil raba2 mulot sendiri kot2 ada kesan2 sejarah karipap sardin.*

oh,semalam aku dan emy tetiba buat plan giler nak berbuka bersama di One Utama.bermula dgn YM dalam kol 3 gitu..tp tak kompem la,kena tanya laki masing2 la,apa la..

udahnya sampai pukol 4 lebih tak decide2 lagi pastu 4.30 dah nak tutup PC baru masing2 menggelupor dok taip
"ok-Ok set!jumpa kat OU!"

haih... T_T

tapi ianya kelakar dan penuh mencabar.tetiba mencabar.kasik lempang satu kali baru tau sbb suke sangat cipta ayat tak relevan padahal dapat A1 matapelajaran BM time SPM dulu. *ayat nk eksen,harap dpt menangkap maksudnya.*

kitorg pegi berbuka di Burger King walaupon pada awalnya eksaited nak buka Johnny's tp dah full house, lari plak ke A&W siap duduk2 atas kerusi empuk pastu selamba blah sbb rasa tak best la pulak suasananya.

maka ke Burger King yg dh berzaman aku x makan,rasanya last aku makan masa dgn ex aku makan kat KLCC...ada kan burger king kat situ??ke salah tempat aku sebut?abaikan.tak penting kesah lama.uhuk3.

oh,gambo kat Burger King x amik sbb lupe dan malas.
baik kan alasan saya.





burger tapau bawak balik rumah sbb perot dh full dan makan depan TV sambil goyang2 kaki atas sofa adalah nikmat sejati sampai pejam2 mata kunyah.
.
tu pon masa order jadik sangat tamak padahal setan takde,sape yg hasut diri yg suci murni nie??puii~!
emy : kalo ko x leh abis,order la Whopper Jr.
aku : ishk..mana leh.tak cukop kang!nak Whopper besar jugak.ni nk order Onion Rings skali.
.
mmg la tamak budak sekor nie. T_T
.
udahnya makan fries dgn Onion Rings je dah cukop buat tersandar pegang2 perot.kenapala pretasi makan aku dh kurang aktif skang..





burger besor melampau sampaikan sama saiz gan muke aku siap boleh nyorok2 belakang dia.ke sbb muke aku yg kecik comel??ada benarnya jugak tu. *sila pengsan beramai2 sampai puasa tahun depan*


ok tak paham kenapa malam tadi poyo sangat nak bergambar camnie.layankan jela yer..bujang terlajak mmg camni skit perangainya. *takleh cakap anak dara tua..sensitippp!sentappp!tampo bertubi2 kang*




fuh terliur x??heaven sambil layan Kyle XY yg kiut rasa nak pijak2 je.oh tapi burger ni melampau besar dan nak habiskan terpaksa jenuh tolak2 gan air.
.
.
oklah sekian nasihat dr pakar pemakanan anda,kita kembali ke Sri Pentas.
.
.