Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 6, 2008

Alasan Mengapa Saya Malas Ngapdet

oh rindunyaaa pd blog ku ini..
muacks!muacks!

aku mtk maap kalo blog ini nampak usang..
nampak bersawang dan cam berhantu..
siap ada sarang lelabah lagik ko.
ok.over daya imaginasi.

sebenarnya aku sgt bz di opis..
bile di rumah..aku takdak mood plak.
plus takdak citer best nk citer..
sbb life aku asik keje,makan,tido.
giler busan weii!
ko pon naik pitam baca kisah yg sama kan.
aku yg nk menaip lg la cam nk muntah..
bluekkkk~!


Rutin Aku- balik keje,mandi then teros aku main game sambil makan kuih sipot.makan kuih sipot sambil main sims adalah sgt syoorgaaaaa~!kuih sipot ni bkn belen raya.tp mmg org tu buat spanjang masa.kak fida tercayang kasik aku.2 bekas okk..giler aku mkn sampai tercungap2 menahan sedap.miahaha.gilo.mkn kuih sipot pon over.
nanti aku update 2-3 entry ek.
.
at least idok la sunyi sepi cam berpenunggu blog aku neh!
:)