Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 3, 2008

Malam Sabtu di Upin

yer.yer.cam busan kan.
asal update pasal weekend,
asik la citer kat upin.

benar kawan2..
saya tiada port lain utk melepak.
kami dgn rela ati mengkayakan abg syah.
tak kisah la..yg penting,
wifinya free.lenjan la tenet doplohpat jam.

sabtu tu aku berjanjian nk jumpe kairel kat upin.
ada la diskusi skit.
utk perancangan masa depan dan ari tua.
begitu..

so dah lepak 1 jam stgh dgn kairel&the geng,
dah pot pet2 psl future yg futuristic,
aku pon join la table biebo&the geng plak.
gambo bersama kairel takdak.
aku tgh siyes pikir psl masa depan time tu,
mana ada masa nk amik gambo.
hrp maklum.

oh,malam ni takdak miting Keicar Team,
so tak ramai mana la yg membuang masa di sini.

mereka menghabiskan masa dgn menggodek lappy aku.duk main Mafia kat myspace.sonok eh korang dok belasah,bunuh2 gan rompak org ni.bercita2 eh?ceyy..padahal aku pon syok gak main game tu.yela,nk bunuh org bebetol takleh plak kan.


cik shidah pon ado.aku paksa dia join aku lepak gan kairel.nak aku tadah telinga sorg2??x dapek la nyah.so aku drag ko skalik!muhahaha. *gelok sambil loncat tepuk2 tgn*. tp aku tau ko soooka kan nyah kan???larikssss!

cikgu jep.motip gambo adalah utk mempromosikan diri beliau.berminat??


biebo gan fie yg excited duk beli senjata bagai dlm game tu.biebo sgt bangga beliau ada ratus2 juta USD dalam account-hasil rompakan dan membelasah org.Mafia otai katakan.tp bile aku soh belanja nasik paprik,beliau adalah kedekut!yerla..duit ko byk tu dlm USD kan bo..dalam RM tak byk juta2.kan?kan?so alasan diterima.aku bayo sendirik! ;p


fie dgn aksi mafia menyerah diri.hohoho~!
sambil2 tu biebo install kan aku game ini...
yeayyy!sukses!sukses!!
giler lama aku beli game ni.tp takleh install aitu.aku kan guna vista,so meleceh!ni biebo dh berjaya menginstallkannya.aku sgt gumbiraaaa....!
.
game ni aku asik main kat PS2 je slama ni..
so bile dapat main kt lappy,
cam nk pengsan la suke kan.
udah la grafiknya extra cantekk..
besor2 lak tu.
.
aku kalo main game ni mmg..
tido?? - tak gantok la!
makan??-tak lapa la!
boipren??-eh aku ada boipren ke??!
mandi??-aku wangi la!
keje??-eh,arini bukan cuti umum ke??
.
haa..giler lupe dunia okk!
bahaya.bahaya.
nanti aku citer psl game ni.
exciteddddddd weyhhh!!!