Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 21, 2008

Trip to KK-Part 7> Fizi's Wed Reception

Ari Ahad


Pukul 7 fizi dah kejot2 suruh bangun.
dia dh siap2 tunggu kat dewan dah.
bapak la smangat nk kawen.huhuhu.

maka kitorg pon meloncat la pegi mandi bersiap bagai.

di pendekkan citer..
setelah bersesatan carik dewan,
akhirnya sampai jua..
jam time tu dalam kol 10.30.
ayark!makan kenduri pepagi buta???
sangat la tak biasa weh..





banner kata2 aluan.pon di design oleh isteri si fizi.jmat kos kan.aku sok nk design sendirik la.tp buh kartun banyak2.muhahaha.ala2 kelab disney lak pernikahan aku.or else,perkahwinan kanak2 spastik!gagaga~!


yes.muka terpaksa makan kenduri.kol 10 lebih makan nasik minyak,adoyai sungguh ku telan dalam keterpaksaan.menu dia sama je macam kenduri kat semenanjung.ada kurma,acar,ikan goreng berempah.it was ok2 la..aku mkn skit je sebab perot aku terkejut dgn menu2 tu.huhu



the pelamin anganku musnah.oh..tiada apa2 makna tersirat dalam statement ini ok.



sini takdak kompang2 bagai.cuma ada org main benda2 alah ni.aku pon tatau penamo eh.gamelan ke apa tah.huhu.



pengantin di iringi penari masok ke dewan.yes.u do recognize the pinky gay guy..biebo saya la tu,jadik pengapit si fizi.pengapit pompuan tu udah kawen yer..so kureng la tahap kejelesan ku itu.yerla kurangggggggg...muhahaha.





sambil sanding,sambil tgk penari2 menari.aku tatau nama tarian dia.tp ala2 tarian sabah la kan.ko pepaham sudah.aku x sempat nk buat kajian.wah...cam zaman kesultanan melayu melaka la plak kan.



penari lelaki plak tunjuk skill ala2 bersilat bagai tu.bole la..tp aku buhsan.miahahaha~!shuffle la skit kan..baru terbeliak mata aku! ;p



potong dan makan kek.



gambar selekeh aku harus la ada kan.giler panas time ni.dan spt biasa aku dh rasa rimas2 nk mandi.tertekan sbb badan dah melekit2.
.
dah abih bergambo2 bagai..kitorg teros la balik.pasal byk ektibiti nk buat.nk soping sakan dkt pasar filipina.
.
dah tu jer.nanti aku update lagi.ni aku update tgh2 demam.so ayat adalah macam sampah..huhu~!salahkan demam kononnya..