Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 4, 2008

Ngapdet???apa tuh?

hik3.giler keji tajuk entry aku..
aku skang dalam mood kemalasan la syg2ku sekalian.

kerana aku tgh obses buat keje..
*oh tidakkk..cam tipu jek!*
tp betol okkk..aku bz bizon.

dan aku obses main the sims..
sambil aku excited!!!

mengapa aku excited yer kawan2???
adakah aku nk dipinang?? -NO!NO!
adakah aku naik pangkat?? - TIDAK!TIDAK!
adakah aku jumpe pakwe kacak??-TAK!TAK!
adakah aku terpijak duit 16 juta?? - NEHI..NEHI!

jawapannya adalah..
aku akan ke sabah next week!!!
yeahooooOOOoo~!!!

aku nk pegi kawen fizi (si kuat kentut bersepah)
ari kamis aku pegi,isnin balik..
wowowowo~!heaven yeahhh!
dh lama x coti2 Malaysia..sukenyerrrr~!

td pagi baru booked flight-costed RM537.00.
tiket pegi dan balik..kopak haku.. T_T
tp takpe..skali skala kan..
bkn slalu beliau kawen..hoho.

yg paling excited...
first time naik kotobang!!
sian aku kan..jakun.jakun.
dah tua baru nk merasa.tsk.tsk.sobs.


tp takpe..nti harus la aku tepek sini..
muke gedik2 aku naik kotobang itew..hehe.
sape x penah naik cam aku..sila jakun okeh??!


oh..hatiku berbunga2..lalala~!