Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 7, 2008

Jalan-Jalan Di Jusco

smlm pas balik keje,
aku pancing kak aida ajak gi JJ.
saje gedik2 nk ajak dia teman..
padahal slalu je aku merayap sini sorg2.

tp kali ni aku berniat..
nk ajak org membuang duit bersama aku.
cam tak best la aku buang duit sorg2!
keji.keji.

tujuan aku pi sana sbb nk topup brg2 aku.
bkn barang dapo yer.. *aku x masak.hrp maklum*
tp brg2 keperluan penjagaan diri.
wahh..ayat cam bagus je.
cam melawo sgt kekdahnya.

sampai Jusco dalam pukol 7 lebih.
then terus ke destinasi yg sudah dirancang.
mana??


sudah semestinya Watson pilihanku.segalanya ada di sini.aku lantik diri aku jadik duta watson plak kali nie.yerla,nak tunggu org lantik,sampai ke sudah takkan ado yer.sila sedar diri sendiri.
.
since dulu mmg aku beli brg2 kat sini.sbb rasanya lebih murah.aku dh compare dah price kt sini dgn tempat lain..so far ok la.tp kalo nazak2 sangat,kat guardian pon bole gak sambar.tgk mana ada sale la.ofkos la nk beli kat tempat yg lebih murah kan.lain la kalo aku ni berlakikan hartawan,takpon anak tokey gula.apa heran mahal pon..



malangnya takde sale plak kat watson..slalu ada je 20% off la,30% off la.kali ni cam tak nampak je tanda2 % tuh.chit!tp foundation ni murah.RM18.80 sajork.dulu aku beli 20+.so sambar!
.
pastu tawaf la satu watson.aku mmg memilih brg sgt lama.aku duk kat row losyen je dkt stgh jam.dok baca2 ingredients dia.yerla,kulit aku ni tak cantik cam kulit ko.kulit aku gedikk ok.sensitif yg hamat.maka kena la berhati2 pilih.sbb tu aku tak bape suke org ikot aku soping.nanti org tu muncung kene tunggu aku lama2.eee..x soka mak!


ini wajibulghunnah..kene amik jgk.buat penambah berat badan aku.huarghh!kenapa la hobi suke mkn benda2 yg menggemukkan ni!ceyy..*ko gemuk bkn sbb mkn ni,tp sbb ko lahap nasik 3 kali sehari!dushh! *
.

ini yg ku amik..sikit je kan.oh,sunsilk tu kak aida punye.dia tumpang lam bakul aku.aku ni tak pakai benda2 ni kat rambut.sbb aku tak suke rambut aku melekit/berminyak.nanti minyak tu terbabas2 kat dahi gan muka aku.haipp...bertukar kpd org minyak! *ala2 gaban*

.

pastu pi bayor..aku rasa aku amik sikit jer brg..bapekah totalnya??

.

haiyaak!RM137.40. ni lah jadinya pompuan..mcm2 benda nk kene beli.tp takpe,ni tahan sampai 2 bulan.bkn tiap2 bulan camni.kalo tiap2 bulan mau terjelir aku nak masok Watson.huhu.kecuali syampu gan krim muke.sbb itu dipakai hari2 yer kwn2..

.

pastu kami kelaparan.sbnrnya aku sorg je yg lapa,tp aku seret gak kak aida gi cari makan.muhaha.keji kan.takpe,tak lari motip.kan motip aku nk ajak org buang duit bersama aku.

yes.kami ke Johnny's.dah lama aku tak mencekik sini weh.mengidam la plak kan.
.

fenin pikir nk makan apa..sbb semua aku nak!wahahaha.


sini deconya lain dr kat JJ bukit raja gan kat OU tu.agaknya mmg setiap branch lain kot deco dia.sini best,siap ada pokok besor atas kepala aku.cam pokok tepi2 jalan tuh.lupe la aku nk ngambik gambonya.mana la tau pokok doyan ke,mau matik aku kene hempap gan buah dia..ohhh imaginasi terlampau!



kak aida order Esprit Raspberry.botolnya dia bwk balik.pinggan gan chopstick tanak bwk balik ke kak?periuk stimbot tuh?amik jela..huhuh




aku buat2 muke kerek.pasal kan,masa aku snap2 gambo ni,blkg kak aida duduk tu ada org laki dlm 4 org.time aku tala henpon kt kak aida, diorg lak sebok2 posing.tunjuk peace la,sengih2 lah..mengong jek.haha.tp kantoi plak aku sebok amik2 gambo kan.kompem diorg ingat aku jakun makan Johnny's.ayark!
.



kak aida order mihun goreng.gi Johnny's makan mihun??kat mamak pon ada mihun la kak.dah la pagi2 bekpes pon makan mihun.amikla sumting yg rare sikit.ceyy..aku lak yg lelebih ek.meh tempeleng saya laju2 kak.ku ijinkan..
.




ni baru namanya rare.haha.aku makan mihun tomyam.yummy sedapp.licin aku makan tau.



dan tak dilupakan dessert kegemaranku slalu..water chestnut.aku mtk less sweet.sgt sedapppppp..slurpp!slurrp!
.
pastu terus gerak pulang.
aku anto kak aida kat komuter sg buloh.
sbb dia park kete dia kat sanun.
.
sampai umah dalam kol 9.30
pastu teros ngadap tv sampai kol 11.30
then aku membuta.
malam td tak kose main game
dan tak kose jgk nk ngapdet.
.
yer benar.saya mood pemalas. ;p
.
.
terasa ayat2 yg dilafazkan di atas adalah spt sampah.