Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 24, 2008

Trip to KK-Part 8 > Sunset!!

Masih Lagi Ari Ahad

lepas kenduri umah fizi,
kitorg balik otel dan tido.hahaha.
giler keji dok sempat kaber tido blek.

dah bangun,terus bersiap2 kuar.
nak pegi soping sakan kat pasar filipina.
katanya situ paling pemes dgn pearl & souvenir.
ok la kan..mak aku dh pesan soh beli pearl.
haiyak..kalo anakmu ada duit byk ye mak..

dah soping berjam2..
kitorg pegi makan dkt waterfront plak.
time tu baru kol 4.30..
kira tercapai la hasrat kitorg nk tgk sunset japgi..
sini kan malamnya sgt cepat..


muka2 yg kesabaran menunggu matahari terbenam.serius port kat sini sangat cantik nk mati yer.tenang dan lomantik gitu..rasa bahagia we all tau.hohoho.gedik.gedik.



layan jerla yer..muka2 ni jgk yg ku tepek..


dalam kol 5.30 dah nampak dah pemandangan yg sgt2 cantik..nak tgk??aku maleh nk taip byk2..enjoy de pitchas yer.tu yg amik gambor tu adalah aku,ayam dan biebo.memasing nk tunjuk skill..hehe~!








so so so beautiful isnt it?aku suke sgt2..tenang giler..
.
.
ok tu jer citer.sangat poyo skang kan.cam maleh nk taip jer.yerla,pale aku tgh weng2 sebab demam ni..nanti la aku update dgn penuh fokus yer.kalo leh aku nk abihkan citer sabahh ni ASAP.dh sminggu x abih2 lagi cito eh..
.
cam nak muntah! ;p