Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 18, 2008

Trip to KK-Part 2 > Hotel

ni aku nk tunjuk skit..
keadaan bilik di Tang Dynasty Hotel.
aku gan emy share Deluxe room..
harga dia RM163/nite.

cuba tanya aku puas ati ke tak..
dah tanya lom?
ok.last nanti aku bg jawapan aku.
huhu.sangat mengada kan!

k.lets chekidot!


lobbynya yg sgt tak brape macam hotel..huhu.biasa2 jerk.maybe ni hotel yg mmg tak berapa nk ada star kot.tp aku tgk kat website cam lawo jer..tipu ka??chist!



penjaga2 kaunter yg servisnya sgt la ke laut.giler tak mesra!menyampahnya haku..udahla kureng cantik..berlagak lak aiii..keji aku mengutok kan!hik3.

ruang koridor menuju ke bilik.boleh tahan la..idok la cantik mana.tp lift dia cantik.lupe lak aku nk amik gambo.
.
.

first2 masok bilik kitorg dh terkujat.
what???ni ke biliknya???
pesal lain sgt dr yg kitorg tgk kt internet tu?
sakit ati okk!
siap turun bawah tanya btol ke tak bilik ni.
mana la tau salah bilik dia kasik kan.
katanya betol la bilik ni bilik kitorg.
hanjengg btol la.penipus!
ni deluxe room yg ditepek dalam website diorg.cantik nk mampos kan??the fact,nan ado la cantik camni!puiii~!it was ok-ok sajork.


ok.ni real bilik ok.bkn dalam website tu.

ruang rehat sambil hisap rokok.merokokkah aku??NO!


meja solek yg tak chantek.dah la lampu meja tu dh terbakar.heloOOo.tak nampak muke nk mekap ok.kang ada celak terlukis kat pinggir lubang idong kang!


kabinet tv berserta peti ais di bawahnya.ok2 la.kat bilik aku takde menatang camni.so bersyukur dalam kepasrahan.wah3.


almari baju dan kasut.besor nk mampos ngalahkan almari kt bilik aku.so boleh la dikatakan berpuas ati skit.skit jerla kan..egois nih! ;p


ni aku soka!cermin gedabak besor.dah pakai baju,sarung slipar/kasut leh la posing2 depan ni tgk atas sampai bawah.i like!

ini lah katil tempat beta berdua beradu.selesa kah??

meh aku test!wahh..sangat selesa dan empuk.comforternya sungguh hangat sekalik.udah la ekon dia cam nk matik sejok.so katil ni part paling best dalam bilik ni.haha.

view dr tingkap aku adalah menghadap laut!sangat best.tp jarang la aku menebeng sini.sbb takdak masa.ari2 penuh gan ektibiti luar hotel.merambu sana sini.best woo.balik sini utk membuta dan mandi saja.
.
eh lupe lak nk amik gambo toilet dia yg chantek tuh.
ada bath tub lagik.soka aku!
kecik2 dlu berendam lam kolah jer..
dah besor2 ni merasa la bath tub.mukekeke~!
.
overall hotel ni ok2 sajer.
aku kasik 4 bintang dr 10.
kira murah hati la tu okk.
.
dah la servis terkemut2..
mintak iron 14 juta kali baru dpt.
tu pon pasal aku buat muke ganas kat kaunter.
kalo tak mmg haremm nk dapat.
.
ok.next story after this!satu2 ok sayang.
wah..bersayang2 gitu!sila muntah.