Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 10, 2008

Mangkok Ayun Dalam Komuter

tren pagi td cam biasa la sesak.
kepala aku yg asik pening ni bertambah berdenyut2.
berdiri sesak2 lak tu..
tp takpe,sbb pagi sume tgh segar dan wangi..
cuba kalo petang..haiyak!!

tgh layan2 pening tu,aku terdengar music rock.
kuat giler.mmg kuat abis la.
sape la yg pekak sgt dengor lagu kuat2 neh.

aku toleh tepi,rupanya ada sekor mamat ni.
kira jarak dia gan aku selang 2 org manusia la.
punyerla kuat dia dengar music rock tu.
aku rasa satu gerabak dengar sbb sume jeling2 dia jek.
mengganggu okk.

aku tak paham..
dah la dia guna headphone,
berapa punye pekak nk pasang kuat2 camtuh??
mat rocker sejati kah engko??

respek skit la org kiri kanan brader.
kalo ko nk memekak rock sgt,gi la jamming studio.
takpon pegi la buat show kat tepi jalan tuh.
dapat gak duit..dalam tren ni pejadahnya!
dah la org sesak..ko memekak plak.
tensi dan hangin org kiri kanan.

yg paling tak boleh blah..
dia siap hangguk2 kepala,hentak2 kaki..
pastu tgn buat ala2 main gitar sambil pejam mata.
eee..sewel ke hape ko ni???!
meh aku hanggukkan kepala ko!
org sesak2 takde space,ko nk berkonsert lak sini!

aku mmg jeling maut la..nyampah giler tgk mangkuk poyo gini!
aku tak fedulik ko nk terkinja camne pon..
tp BUKAN DLM TREN YG SESAK OKK!

bayangkan berapa jauh aku kene dengor lagu rock bingit tuh.
udah la pale aku oteng2 jer nih..
rasa nk sekeh je palotak mamat tuh..
tp aku tau..aku mampu berangan jela nk buat camtu.
aku nk cuit kepala dia pon aku geli..huh.punyela benci ni!

sampai stesen Bank Negara,dh lengang skit.
aku dapat duduk.so aku nampak la muke mamat ni.
amboi..makin dia nampak aku tgk dia,
makin poyo dia berkonsert.
tak caya?tak caya??
ni aku buktikan..


ni..ko nampak nih.siap tgn ala2 tgh goreng gitar.pejadah ko bikin konsert dalam ini tren setannnnn.what the fakk!aku sgt sakit ati dan menyampah.aku sgt2 berdoa supaya sok2 aku x dapat satu gerabak gan dia lagi.mau aku stress campak dia keluar.
ok.skali lagi berangan.
.
tolong la yer..aku sgt benci org camni.
tak respek org sekeliling.
apa dunia ni ko sorg je ke idop.
nak rock2 x salah..tp jgn sampai ganggu org.
tak tenteram okeh.
ko pikir sume org suke rock kah???
.
dah.aku dh terlebih emo.
meluattttttttttt!!!