Thursday, November 20, 2008

Trip to KK-Part 5 > Lepaking

Masih Lagi Ari Jumaat


sebelom tgk wayang citer madagascar kat 1 Borneo tu,kitorg dh mencekik kepsi.pasal makan kat satu gerai tu sangat tak sedap.uwek!dah la air teh o ais aku ada benang2 berendam..macam habuk ke hape tah.teros aku tukor beli air tin.nasik goreng dia pon mahal nk mampos walopon tak sedap.nasi goreng ikan masin RM5.50!haiyak.udahnya aku cuit sikit jer..tu yg menggagau lapar carik kepsi.
.
dah abih tgk madagascar yg super best tu..kitorg gerak gi lepak gan fizi dan kawan sabah dia kat Waterfront.tepi laut ko!aku sooka!
muka memasing dah melepek kepenatan.aku lg la muka cam mintak penampo..dgn mengantuknya..dgn rimas nk berendam bath tub nya..eksen.eksen.aku ada bath tub.ko ado?


lepak bersama Ebi dan kekasihnya yg ala2 org utan industan tu.muka cam industan skali speaking sabah..oh pelik!pelik!


dah melepak..kasik aku dan amy bergambo satu kali.oh,kiri kanan tempat ni dipenuhi dgn kelab2 malam.tp diorg tutup awal dalam pukul 1 gitu.pasal sini cepat siangnya.kol 6 pagi dh cerah cam 8 pagi.ee..sian org sabah takleh tido lelama.aku takleh la dok sabah!hak3.
*abaikan muka berminyak aku yg dh mcm mintak penyepak plak tuh.*



gambo silat bebayang.bole plak lampu atas tu terbakor plak.so nampak cafe sajork.baru aku sedar diri aku sgt itam.bila dok dalam gelap,tak nampak hape2!kasik torch lite satu!dishh~!

gambo candid..ada gaya indie band x?miahaha~!

motip bergambo kat signboard tgh2 jalan??saje je nk tunjuk aku kat KK.kalo signboard kt KL aku bergambo camni,mmg harus la korang tempelang aku seratus kali.tu jakun tak bertempat namo eh.

dan pic ayam yg melantik dirinya sendiri menjadi duta Quicksilver.adoyai.
.
.
dah abih amik gambo cam ala2 pelancong jakun,kitorg teros balik otel dan tido.pasal soknya nk bangun pagi.nak pegi pulau!!!wahh..tak sabar aku nk citer pasal tu.
nak tgk aku berbikini tak?two piece okkkk!seksiii!vaah!vaah!
.
tungggguuuuuuuuuuuuu~!hahaha.
.