Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 18, 2008

Trip to KK-Part 3 > Makan

Masih lagi ari Khamis

malam pertama kat sana,
fizi bawak kitorg port makan yg best.
tp aku ilang ingatan..
tak hengat nama tempat tu.
yg pasti dkt tepi pantai..
syahdu..indah..sokaaaaa sangat la!

tp lg best kalo leh share dat moment dgn ramai kwn2.
kak fida ada lagik best..next time tau kak!
jgn tak jadik lak..huhu

Note : pic yg kualitinya cantik adalah dr camera si Ayam ni ha.kalo blur2 cam asap umah terbakor tu,tu camera henpon aku!miahahaha~!

ayam yg gilo.sgt teruja dapat terlepas dr reban lalu makan di tepi laut. ;p

nampak..kat tepi kaki je air tu.tp kalo time ombak kuat,mmg memercik la kt ko.kene lak nasik ko dkt2 tepi tu,mmg kompem nasik banjir!ee..yuckie!



kitorg mkn byk..lauk pauk dgn tomyam.tomyam dia tak brape best sbb manis la!why manis haa???pengat tomyam ke hape?


tp yg ni mmg heaven..chicken wing dia sedap nk mampos.sumpah sedap.tp lawok la.org sini panggil kepak ni sayap.so nk order kene sebut la..nk sayap.nk sayap.hehe.kelako.cam sayap kotobang lak dah.


kami makan sedap..maka aku adalah bertukor menjadik gemok.serius.dok sini mmg asik nk makannnn je.bukan aku sorg,tp semua camtu.giler.
.
dah setel makan,kitorg g Tanjung Aru.
saje nk tgk laut waktu malam.bestnyaa!

the suasana..happening gak la.ada live band kat restoran2 tu.


kitorg layan blues tepi laut.bestnya.tenang!sampai aku rasa aku dh lupe formula2 akaun aku.mmg mampos nk masok keje nanti.nk kene refresh smua!oh..over kan! ;p


posing sakan.aku suke btol la ada kwn photographer nie!bagos.sbb aku ni kan ala2 perasan feeling model catwalk.mukakakakaka~!ok.aku rela dilempang skang!


cool pic ni kan.


dan gambo bersama viva tunang fizi.pasni tak naik dah.pasal soknya kitorg sewa kete..kete apakah itu???evo 7 kah??No.No.nanti aku citer.hahaha.
.
to be continued....