Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, November 6, 2008

Entry Yg Sekadar di Pinggiran

pagi tadi..ujan lebat.
syok giler berlingkar dalam comforter.
bunyik alarm cam hangin jek..
rasa nk campak je henpon tuh.
pastu pijak2 kasik berkecai.
biasa tu dia,kacau org tido!

pastu dh bgn,
punye la lama menung lam toilet.
sejok giler babs wehhh..
jenuh aku pujuk2 ati aku..
bg smangat soh kental menahan air sejok.erkhh.

ada gak terlintas plan tanak mandi..
tp No.No.itu bukan aku..
*ceyy.kaberline plak! *

ok.mandi akhirnya.berjaya. *clap-clap-clap*

dah bersiap2,terus turun bawah.
nasib baik ada payung kt umah..
jadik idok ler aku bermemori daun pisang ke kete.
time tu kuda putih aku dh berkelip2 kehausan.
cian ko kan.japgi aku kasik bekpes petrol tarik ok.
sabo.sabo.jgn mogok tgh2 jalan.

aku saje je tunggu dia kelip2 nazak.
sbb aku nk compare minyak.
since dh turun ni,bape hengget full tank.
nk tgk byk beza ke idok.



ujan di pagi ari..ini adalah sgt jarang berlaku.tp aku suke je ujan pagi2..taklah silau bijik mata aku yg baru celik nih.then aku singgah shell.kadar kehausan kuda putih aku adalah kronik.sian ko.



aku isi full..57.30.kira ok la.before ni tinggal 2 calit,aku isi 50 pon sipi2 nk full.syukur la apa yg ada skang.sokonglah UMNO!wahh..tetiba politik.larik!larik!
.
maaflah yer..aku isu2 politik ni x campo.
sbb aku adalah BKN PENGUNDI.
matik la pengakuan berani matik!
Pak Polis, sila tangkap saya..!yarh!yarh!
aku larik pecut2!