Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, November 10, 2008

Kemalasan Menyerang

aduyai..aku tak tau la nape..
mood nk ngapdet skang smakin merundum.
adakah sbb aku dah malas?
bosan?boring?nyampah gan blog sendirik?
dunno la..
maybe mood nk g sabah dh melonjak2..
so yg ada kat semenanjung ni dh tak interesting..
*ohh..statement keji.PANGG aku!*

skang ni g memana pon aku malas nk amik gmbo.
sbb aku tau nanti berkurun bru aku upload.
time tu citer pon dh basik..huuu.
ni aku cuba merajinkan diri aku.

sbb bile kat opis cam smangat la plak nk ngapdet.
maybe aku cenderung mengulor di waktu keje.
lagipon arini bos2 aku takdak..
leh la aku ngapdet sesoka ati.
sabo ye.sabo.


aku akhiri dgn sesi mengeksen sliper jepun baru yg kubeli.aku beli jenama Atlanta dgn harga bukan seploh ringgit.yg ni harganya bapakkkkk la mahai..20 hengget!muhaha.mahal btol.mahal btol.