Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, November 18, 2008

Trip to KK-Part 1

Ari Khamis

aduyai..aku sgt lembab kan.
giler gigih aku kene ngapdet ni.
aku rasa 4 ari 4 malam x abih2.huhu.

sbb kali ni aku ada extra keje.
coz spanjang kt sana byk amik gambo
guna SLR si Ayam tu..
so kene la aku resize satu2 before upload sini.
leceh hokeyyy~!

ok.ari kamis tu aku gerak kan.
smangat giler rasanya..excited!
malam tu aku tido kol 12,
kol 3 pagi dh celik.wawawa~!
ngada punyer bijik mata!

aku janji gan Ayam kol 5.45 grk dr damansara.
tumpang dia kete jek.
teros gi shah alam jumpe biebo dan emy.
then adik akan anto kitorg ke airport.

bkn aku sorg jer excited,sume bangun awal okk.
tak penah2 ku sangka..
kol 5.30pg biebo dh siap mandi!
ari ini dalam sejarah beb.ngeh3.


ni masa dah sampai LCCT.duk punggah beg2 gedabak kat bonet.time ni baru kol 7.00am.flight kitorg pukul 9.25.awal kan?yerla,better sampai awal.sbb sedar diri tu tatau pape pasal prosedur naik kotobang ni.kalo last minute kang mau menggelabah monyet..haaa.nk jadik monyet??tanak kan..



suasana lam airport.time ni dh ramai manusia.mana la diorg nk pegi gamaknya.
.
pas dh melilau sana sini carik tempat check in..akhirnya ketemu.tu pon atas dasar ringan mulot aku gan emy.harapkan para jejaka nk bertanya org,sila berangan yer.diorg syok2 berasap kat luar.takpe2..aku tak kisah pon.sbb yg pandai sok aku jugak.miahahaha~!

kitorg check in di sini.amik tiket dan timbang beg.


agak kelamaan gak la menunggu.perot aku plak dh berdangdut sakan.lapar weyh.aku kan dh biasa bekpes.tu yg cam mengamuk je cacing lam perot tuh.saba yer!saba.


ok sukses.camni je ke rupa boarding pass dia?cheh.nk simpan wat kenangan pon tak bape lawo.cam resit parking kt KTM jek. ;p
.
then berdesup carik makan.perot aku dh makin kritikal nih.kene cepat menyelamatkannya.
emy dan Ayam yg juge kelaparan.order 1 bubur ayam + 1 hot coffee sampai 8 hengget lebih.ishk3.mahal nk mampos.yerla..kat airport katanya.

muke2 excited nk terbang!oh..x sabarnya!makan pon dh tak lalu ok.muhahaha.poyo.poyo.tp mata 2-2 rabak sbb tak cukup tido.ni excited punye pasal la ni.padahal g sabah je tu..lom g australia ke hape.mau 3 ari sblm tu dh dok bersidai kat airport bwk beg2 bagai!gagagagaa~!


dah makan teros gi tempat menunggu ni.sblm masok sini kene scan 1 body.siap seluk2 raba okk.tp yg seluk aku ofkos la polis wanita..kalo polis laki mmg aku bg senduk la kat dahi dia!eh,sebelah kanan aku tu family si fizi.we all naik satu flight jugak.tp ni separuh la sedara dia,ramai lagi dtg tp naik flight lain.

yes..flight sudah tiba.yippie!lompat bintang satu kalii!!


muke mengkaber teruja yg mendalam.

bile dh buat announcement suruh Q..sume masok barisan dgn pantas.sbb ramai giler org nk pegi KK ni ha..kitorg ofkos la smangat beratur belah2 depan.sbb nk chop port tepi tingkap..hehe.


yes..aku teruja berkali2!

maka berdesup la kami berlari2 anak menuju ke kotobang.jauh ketinggalan peserta lain di belakang.aku gigih bwk lappy.konon2 nk ngapdet kt sana..tp haremmmmm!ok.salahkan aku sbb berjanji poyo!


akhirnya..i believe i can fly..and now everyone can fly. *aku curik motto air asia skit. *


pada sape2 tak penah naik flight..aku tunjuk gambo ni special utk korg.cantik kan.ni masa baru2 berlepas..jgn tanya aku ktner..pasal aku pon tatau!aku tak rasa takut langsung naik kotobang ni.sbb aku rasa naik space shot kt genting tu adalah lebih extreme..huhu.amacam.berlagak x?sila menyampah.



ni masa dh jauh2 skit dr KL..mmg cantik nk matik ok view dia.teruja aku.tp sbb dh tengahari,mata aku pedih2 je nk jenguk luar.masa dh naik tinggi,langsung x nampak hape kecuali awan2 yg menggebu dan menghairahkan..eh-eh. ;p

::: keterujaan luarbiasa :::
.
perjalanan diselang seli dgn sesi tido sakit tengkuk.giler sempit kotobang nie.naik bas lagi selesa la weyh.kaki nk lurus pon takleh.seat pon takleh baring sgt..apadaa.sakit badan tau.ni kalo g australia naik kotobang rupe camni,mau osteopherosis aku! *ejaan kurang pasti betol ke x..tp penyakit tulang tu la.jd minomlah Anlene!tetiba..*


yes!!alhamdulillah selamat mendarat di KK!sooka!sooka!tp mengapakah panas luar biasa skalik bah?


kitorg segera ke Tang Dynasty Hotel utk mengcheck in kan diri sambil menyimpan barang2.pejadah nk angkut ke sana sini ye x?time ni dh kol 1 pm.kira ok la nk check in.
.
dah check in,tak sempat tido ke hape..fizi roger suruh turun.dia nk bawak kitorg pusing2 KK carik makan.yes!teruja lagik skalik!lapa!lapa!
.
fizi kata nk ke Mall baru..namanya 1 Borneo.kira ala2 1 utama la kot.huhu.apa2 la labu.janji aku leh mencekik!
aksi di OB..posing dgn harapan ada iras2 artis majalah mangga.oh..pejadahnya!!!


pusing2 carik makan,last2 ke pizza hut sesatnya.jauh2 dtg dr KL,mkn pizza sajork?KL pon bersepah weyh!!!tp takpe2..masa byk lagi.pasni leh explore makanan diorg!
.
dah makan2..
kitorg balik hotel mandi manda dulu.
pasal malam nk kuar merayap lagi..
yes!aku sgt sokaaaa~!
.
tu aku citer dlm part seterusnya.
penat nk mampuih ni aku citer!
sabo yer.sabo.
sape miow2 tepi telinga suh aku cepat2 update,
aku PANGG kang.
serius ni. ;p