Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 31, 2008

Lunch di O'Briens

arini aku lunch kat luar..
giler lama x merambu ari jumaat.
dulu rajin gak lepak bangsar or PBD.
lately cam malas yg hazab.
2 jam aku rela spend dalam bilik rahsia.
nape bilik rahsia namanya??
sbb byk rahsia loh..ngeh.

ok.dah kene pujuk2 gan Kak N,
aku follow gak la..gan Kak Ziza skali.
bkn lunch jauh pon.
sebelah building aku jek.
jalan kaki tak sampai 10 menet


lokasinya di O'Briens..penah pi sini??kalo tak penah,nanti aku bawak ko..tp ko bayarkan apa aku makan.deal ek? ;p

lunch hour katanya so agak ramai la makhluk yg lapo sandwich.sini jual sandwich gan kek2 jek.kalo tekak lapa nasik cam aku ni,skali skala mkn ok la.kalo ari2 mau kempis perot aku.tak boleh yer..aku suke buncet!


motip gambo-tak dapat dipastikan.


sila order kat sini..


nanti diorg akan prepare sandwich ko di sini..ikot la ko pilih bread apa kan.kalo Subway,aku rasa roti dia lagi lazat2 dan besor2.x main la roti2 keping cam roti High 5 neh.nipis.kecik.tak sesuai utk tekak tamak aku.


segala macam bahan dia nk sumbat lam sandwich ko.depends pada ko order la..


sila bayor kat mamat mata duitan neh.kitorg order
Crambo Sandwich=RM16.50
Ice Blended Mocca = RM10.50
Mushroom Soup=RM5+
Potato Chips=RM3+
.
aku share gan Kak N je.pasal aku dh bekpes lontong semangkuk penuh.kenyang tak hengat beb.ni makan pon cam ala2 malas jek.tak seburok lantak biasa.haihh..pelik.

crambo sandwich dan ice blended.sedappp nk matik ice blended dia weh.aku gan Kak N mmg order air ni je kalo datang sini.Mocca sedap la..aku try choc blended dia,x sedapp..uwek!uwek!


potato chips yg sedap jugak.kruk krak kruk krak.ohh...


mushroom soup yg tak bape sedap..better pizza hut punyer.yg ni cam cair dan tawar jek.Kak N kata dia buat tawar utk jaga kesihatan..yerlaaaa tuuuu..



ok.aku yg ala2 perasan jadik Duta O.'Briens..hohoho


lepak borak2 sampai santak ke kol 2.30.
kena lak kawan kak ziza join lepak skali..
mau tak melarut2 borak..
.
ok la..aku malas ngapdet pjg2...
jiwa aku tgh bersedih..oh kenapa??
aku emo la...tp aku buat2 gumbira je nie..
tak soka tau rasa camni..
aku flagged as Private.
huh!!!!