Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 19, 2008

Ada apa dengan sabtu aku?

sabtu cam bese la kan...
dah katanya ari coti sedonia,
harusla aku bangkit lambat tido..
dah terjaga pagi saje je aku paksa mata aku suh lelap lagi.
heaven wooo..bkn slalu.


muke selebet giler..tp aku kental je layan industan gan tak mandinya..haha.tgk citer krishh yg buat aku gelok je tgk superhero india tu.tp ok la jugak kan..tgk dia nyer kecanggihan komputer tu..bole la....cuma hero agak kontrol macho la.yek!


dah setel2 kemas umah cuci baju bagai..aku pon gerak la ke destinasi biasa aku.shah alam.mano la lagi portnya.pasal ada open house kat umah budak KCT.janji berkumpol kat upin kol 8 jadik aku gerak dalam kol 630 gitu.ari dh gelap nk ujan.sebab aku x makan pape, cam kebuluran la plak kan.



singgah la tapau mekdot kejap.sbb aku tau,diorg janji kol 8 kompem2 gak la lambat sorg2 dtg.tak ke matik kebulor aku nk tunggu sampai ke umah terbukak tak tutup2 tuh.ilang la lemak aku.mana buleh!


aku mentapaukan large fries..udah mesti la shaker fries kan.kegemaran sedonia tuh.i'm lovin it!


dgn nugget 4 ketol.cukup la kan.kang kalo aku makan yg 6 ketol kang terlebih kenyang la plak.mana buleh.tak adil utk tuan umah yg buat umah terbuka tu.penat2 dia masak aku makan skit je kan. *alasan.alasan*


kemultitaskeran aku terserlah di situ.sambil bawak kete sambil mengeshake fries.susah woo.begitu mencabar.pastu aku drive la pelan2 ke shah alam.dah katanya drive sambil mencekik kan.kalo aku pecut kang ada plak batang fries tu melintang kat tengah tekak aku.tak pepasal ke spital aku.


sampai2 upin..yer.yer.sila tepok tangan sbb aku manusia pertama sampai.masa tu jam dah kol 7.30.takpela..aku sabo jela menunggu.si biebo pon tak nampak batang idong lagik.
tunggu sampai kol 9 baru la ramai yg sampai...besela.kelab ni ramai melayu.janji melayu la kan.should i elaborate more?tak payah la kan.kang ada plak yg tendang aku bertubi2 kang.citer pasal open house tu satgi aku citer.aku tgh layan2 biebo nk demam ni haa.lupe nk citer.aku ngapdet kt upin ni.panas la plak malam ni.aduuuu..rimas.bukak baju sat!eh-eh!