Wednesday, October 29, 2008

Open House Umah Kak Fida

yer benar..
dh nk ujung2 raya pon still ada org ajak aku beraya tau.
terharu sungguh rasanya ati ini..
sbb rasa perot saya ini sangat2 dihargai..
oh ke perot plak peginya..

ok.ekceli tak plan pon nk beraya2 ni.
cuma si Ayam ckp nk pinjam lappy aku..
nak transfer smua gambo autoshow.
jadik aku cakap la gan kak fida,ajak dia skali lepak.
dah katanya kitorg ni sume duk 1 kawasan.
smgt kejiranan kena ado yer..nk lepak kene roger2 smua.

last2 kak fida kata takyah lepak luar..
dtg je umah dia..beraya skalik.
aku pon ok sajork la..

pas blek keje,mandi2 teros berdesup g umah kak fida.
lewat sgt kang mengganggu plak kan.
takkan aku nk melepak sampai tgh2 malam..
kang ada kene sepak keluor gan kak fida..
ganas akak aku tu tau..miahahaha~!

aku sampai dulu sbb ayam lembab..
mcm2 hal nk kuor dr reban dia tu..
ayam tua gamaknya spesis dia ni..
kutuk.kutuk.fedulik hape aku.


kak fida bersama anak2nya..tgk skill kak fida melangkah pagar tuh.mmg skill pengangkap jugak.akak ni mmg btol2 berjiwa pengangkap la.tabik.tabik.

aku bawakkan dunkin donut utk mereka dan utk aku skalik.hehe.keji kan.dh bawak pastu sebok2 makan skalik.nak buat camne,aku tergoda tgk donut cumel2 tuh..hiahhhh! termakan la plak!camne ni kak,dah terkunyah lalu tertelan ni.hiks.



boipren ku yg comel.muke excited tgk eklan ribena kat tv.



cik patin makan kuih raya sambil buat aksi seolah2 biskut itu sangat lazat dgn harapan aku akan makan skalik.timer kasih yer patin..dah tentu2 biskut tu acik jual kat ummi kamu.acik tau bagaimana rasanya..tp mmg lazat la.serius.so sape nk order utk raya tahun depan,aku dh bole amik order skang! ;p



mereka-mengtransferkan smua gambo ke PC kak fida.nanti aku cilok la dr sana buh lam lappy aku lak.byk gambo cun2 weh..tp camera mahal ni dh terkena virus plak.sbb ko ayam,maka mungkin virus selsema burung la yg menyerang camera ko tu..cuba ko kasik aku pinjam barang sebulan dua..kompem sembuh.bole?kira bole la ek.


kak fida hidangkan makanan..akak ni buat susah2 je tau.dgn satay yg dibakar dek kak fida dan murtabak yg ditebar dek KRZ,mmg terbukak napsu makan aku.ok itu statement tipu.diorg tapau kat pasar malam jek.mana sempat nk buat weh.kuih raya pon ado lagi??terer!acik tinggal serdak je kat umah tuh.



ni aksi apa ni kak???konpius acik.3 ari 3 malam tak abih pikir ni.


KRZ dan rafiki.dua lelaki di hati kak fida.wah begitu jiwang ayat yg ku lafazkan ini.terasa geli di ketiak sendirik.muhahaha.takleh blah ayat!



si ayam dgn cameranya.ayam zaman skang dh canggih yer.bkn stakat bole dijadikan nasik ayam atau ayam goreng kunyit,tetapi juga bole menjadik photographer separa pro di majlis cukur jambul anak anda.berminat???


kak fida umpama bibik yg menjaga anak majikan.hehehe.gurau yer kak.jgn tempeleng pipi saya laju2..pelan2 bole.



pastu kak fida lambakkan album lama2 beliau dgn KRZ.giler banyak gambo..tak terabih aku nengok eh.kak fida dgn lantang membuktikan bahawa beliau sgt slim di zaman dulu kala.ok.setuju.akak mmg sgt2 kurus dlu..skang pon takla gemok mana.
ni membuatkan aku terpikir..kalo skang aku slim kurus tinggi bagai model *abaikan ayat meninggi diri ini* tak mustahil bile dh kawen aku bole gemok kaw2 kan.haiyokk!scaryyy..baik aku bersenam dr skang.hep!hep!smangat!lari setempat!



byk giler gambo.syok je tgk..tp kelaka pon ada kak kan.sbb dulu2 kita kalo bergambo posing tah pape tah..pastu kalo kat hostel,wajib ada gambo dok kat ujung koridor blok asrama.aku pon dulu slalu amik gambo camtu.tah apa la indahnya buat gaya itu..huhu
dalam kol 11 kitorg gerak balik.
siap tuan umah anta sampai ke kete yer..
punyerla terbaik layanan yg diberikan..
timer kasih byk2 yer akak dan KRZ..
lenkali kalo ada makanan lebih2,roger2 la..
muhahaha.
oh..nk tau aku dapat apa????
dapat duit raya okkkkk!
nampak nau aku ni cumel..
ada lagik org nk kasik duit raya..
uishk..vangga plak rasanya..
terasa diri ini awek muda plak..
oppp..opp..larikssssss!