Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 20, 2008

Mimpi pasal Serial Killer!

aku kan lately..
asik la mimpi pelik2..
mimpi antu la,mimpi pembunuh bersiri la,
mimpi pakwe curang la *ni paling x leh blah.hoho*

terbaru,malam sabtu aku mimpi..
nak kata malam,tak malam sgt la.
pasal aku tido dh kol 5,dok layan PSP yg kupinjam.

kali ni aku mimpi kes bunuh!
huwaaahhh..takot gilo.aku rasa real!
budus punye setan!ko takleh kasik mimpi molek2 ke?
kasik la mimpi aku kawen orlando ke..
dating gan ronaldo ke..mongoks!

kisahnya gini..*kisah lam mimpi la..*
kes ni konon2 berlaku kt umah sewa aku kt jb tu..
umah tu mmg umah papan cam umah kampung tu.
tah camne,org dapat tau ada mayat bawah umah aku.
so polis sebok2 la dtg gali tanah bwh umah aku..
nk carik mayat la ala2 CSI bagai tu.

time ni aku dh kecut2 sbb takot mayat..
gile ko..ada mayat bwh umah ko,mesti la takot!
pastu mmg ada jumpe mayat la..aku siap tgk!
bukan 1 tp ada la 4-5 mayat..eeeeeeee.
pastu leh lak ada kwn biebo skalik jadik mayat tuh!
apakah???dah la besfren beliau!

so aku namakan P jela mamat mayat tu.
aku kasik nama penuh kang cam kuang hajo la plak kan.
pasal mamat tu sehat2 lg idop!

so mayat P ni aku nampak la..kene bunuh.
siap kepala dah pecah ok..eeeeeee gler takot aku tgk!
polis kata ada penmbunuh bersiri kt area umah aku.
oh my god!takotnya..

aku rasa perasaan aku dah takot giler.
cam ala2 perasaan dalam citer House of Wax tu.
*macam la aku penah berlakon lam filem tu*

so pas polis angkat2 mayat.
aku call la biebo nk bgtau citer sedih kwn dia dh mati..
biebo cam pelik sbb bru pas borak gan P tu..
besela..mimpi mmg merepek & tak logik!
tak payah penin2 pikir la weh..

dlm mimpi tu aku asik ketakutan tau..
siap aku tutup konci mangga bagai pintu
punyela takut serial killer tu masok..
pastu ada lak part aku larik masok utan,
pastu pokok2 tu sume idop dan kejor aku..
aku punyela tak cukup tanah berlari..
siap menjerit2 cam hape..pelik,pokok tu lari lagi laju!
tetiba masok filem ala2 Lord of the Ring plak ek!
ke pokok tu serial killer???erkk.
*apa ke budus si setan ni ngarah filem ni.bercampo aduk lam mimpi aku!*

tp mmg takot mimpi tu..
mmg igauan ngeri..sampai aku terjaga aku rasa takot lg.
aku rasa aku terbawak2 dek filem2 aku tgk..
takpon sbb aku byk sgt baca/dgr citer bunuh2 kt paper.
tp perasaan tu cam real la weh..
spanjang ari rasa tak sedap ati kalo teringat.

smlm balik dr shah alam,
aprtment aku gelap pasal tadak lampu jln.
dah la aku kene parked kt ujung utan tu ha..
mampos takot!terbayang2 serial killer lam mimpi aku..
mana la tau dejavu kan...puii!mulot cabol!

mmg pecot aku berlari naik umah aku..
aku x soka la mimpi2 camtuh..

note utk setan:
please la eh,lenkali kasik aku mimpi syahdu2 sket!