Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 14, 2008

Meh amik MC

kol 2 aku mamai2 bangun tido..
cam x puas tido..
sbb aku tido atas sofa depan tv..
so drama kat tv tu cam terngiang2 kt tlinga aku.
cam masok lam mimpi..
tensi tol la..

tp nk merangkak masok bilik aku x kuasa lak.
sbb kepala tgh berat.

dah bangun,
layan drama indon sat..
pastu bru bgn washup2 dan teros siap2 kuor..

aku pegi klinik kat area umah aku je.
musti doctor tu dh kenal muke aku..
sbb aku mmg kaki MC kat situ.kui3.
takpela..kasik untung skit klinik ko kan.
bertuah apa dapat patient cam aku ni..haaaaaaaa.

skalik dia nyer staff takdak plak..
kuar pi mana tah..ishk.tensi nk kene tunggu lak.
ada la lam 15 menet aku tunggu,baru dia balik.


terhegeh2 dia berlari nampak patient ni dah buat muke ketat.gagagaga~!aku mmg suke poyo2 garang.tp ati baik tau.... *bluekkk!*
doctor kata..
mata aku kene 'terighem'..
aku tak tau betol ke x spelling tu..
x sempat nk google lak penyakit ni.
kat dua2 belah mata aku ada tau..
sbb tu mata putih aku cam kuning2 gan merah..
sbb benda tu la..
skang ni benda tu still 'muda'..so x bahaya sgt la.
kalo lama2 nanti dia mengeras..
haa.time tu la bru kene operate.
eeee..hope aku nyer x serius la.
leh prevent lagi nie...
syg tau..mata aku dah la cantik..
*eeee...x tahan!perasan gilo!dush3!*

ni je ubat aku dapat..kene titiskan kat mata aku 4 kali sehari.

pastu aku singgah beli keropok lekor gan pisang goreng.lam kepala pikir nk tapau apa buat makan malam kang.aku mmg malas nk kuar banyak kali..duk perap kat umah layan tenet lg bagos.


last2 singgah mcd drive thru sajork.aku kal mc manjang la makan mcd kan.tekak org sakit ni mmg demand lebih.ngade2 btol.huhu


tunggu dgn saba..aku bebenornya x lapa pon.still kenyang makan nasik lemak masa bekpes tu.tp in case la memalam kan aku slalu la lapo.so beli la jugakk.


haaaa..amik ko stok makanan.ni x padan gan org sakit nih.haha.aku order ayam goreng spicy set large.sbb aku gile shaker fries tu.kena la amik set large.tp sampai la jam 8.17 mlm ni,aku x usik2 lg makanan tu.aku mkn fries je petang td.haaa..ni sape nk abihkan ni??tu la...tamak!tak insap2!meh dtg beraya umah aku meh..aku idangkan kopok lekor gan goreng pisang nih!thi.hi.hi



lepas tu aku abihkan masa aku sepanjang ari depan tv dan jugak layan tenet.yeaaaahhh!sonok giler dapat bersenang lenang gini.yer.yer.esok padan muka aku sendirik.sbb banyak giler keje kat opis pending.plus auditor dah mula berkampong kat opis aku..
huarghhhh~!x suka!
k la..aku update later yerk!muaxxxx!