Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 22, 2008

Chatting-Kerja Yg Mulia

kerja udah setel..lalala
setel buat sekejapan waktu je la..
sementara tunggu bos aku berkokok kasik keje.
benar.bos aku seekor ayam!

aku layan chatting..dgn sape??
kekasih gelap?kekasih terang?no.no.
ku chatting dgn anik dan shidah..
td ada kak fida..ni dh ilang lak dah..
layan cite kekasihku seru katanya.
ke layan kekasihku seru bantal? zZzZ





takde pe yg diborakkan.
dok update citer2 hot..citer2 suam gan sejok.

slalu conference je...ni anik lak takleh join.
dia punyer YM version apa tah..
version zaman mesolitik ke nik??

aku mmg 'invisible'kan ym aku.
konon2 tanak di ganggu la kan..
bosan.

tgh2 keje org anto msg bagai.
kene lak bos kt blakang aku,mmg kena sekeh dahi aku!
sape yg paham,diorg buzz la aku..
sbb diorg tau aku nyorok di situ!wakakakak.

ok la.malas plak aku nk menaip.abis.

*ini adalah entry tanpa niat.sbb masa taip ni aku x cakap "sahaja aku menaip entry ini...." so abaikan jika ayat sangat memualkan*