Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 9, 2008

Citer Raya Ke-2

raya ke 2,ari duk umah jek.
tunggu org datang...lega.
leh la perot aku berehat jap..
kali tak,tak berhenti proses lemak.
pastu tepek kat dinding2 body aku..eee.

pagi raya tu,aku selekeh2 je.
dah katanya duk umah kan..
melawo2 kang ke dapo gak peginya.
*konon2 slama ni aku reti melawo la plak kan..puii*


lepak kat luar ditemani si Yuyeen kucingku.lepak2 tunggu org dtg beraya.giler babik selekeh aku kan.ni berkonsepkan 'bibik di pagi syawal'



pastu dah tengahari sikit..tuko baju.sbb dah ramai sedara2 aku calling mak aku kata nk datang umah.berdesup aku bersiap ala kadar.imej kene la jaga yer tuan2.kalo dah tau diri tu tak cantek,tak payah la tunjukkan dgn jelas sangat.kaber2 la skit gan baju cantik.uhuks.opp.opp.abaikan gambo pelik aku neh.motip mata beliak2 camtu??
pastu umah aku cam nk pecah kene serbu gan sedara2 aku.gambo mmg haram x sempat aku nk amik.asik keje aku lari2 topup air,kuih2 bagai.plannya raya-3 open house umah aku,tp raya ke-2 pon dah ramai datang.takkan nak makan kuih2 je kan.terpaksa la memasak.so kira cam open house gak la arini.penatttttt...tp takpe.aku suke jek!hepi2..slamat ari raya..tetiba!


pastu..aku ulang alik g supermarket kat belakang taman aku.beli brg2 dapo yg asik abih je.org dtg sampai ke malam,takkan tak kasik makan kang.sgt kuang hajo tuan umah namanya.


bodyguard aku.adik aku ni kan,senang je kalo nak suh dia carik brg cepat2 skit.aku kene wat game gan dia.kalo tak,mmg terkemut2 carik.hihi.nak tau game camne..slalu camni la ayat aku pancing dia.
"dik,kita konon2 masok explorace..sape jumpe carik bawang goreng dulu dia menang"
time ni muka adik dah excited.tak sabo2 nk lumbe gan aku.gilo. ;p
aku kira sampai 3,pastu terus berdesup sekor2 larik carik brg tu.slalunya aku buat2 beriya berlari,saje kasik dia semangat.wakakak.tp best jerk buat camtuh.sila la cuba yer!

muke pemenang explorace yg dapat adiah ini berus gigi oral B..gagaga~!


ni nampak..muke bibik aku!eh eh.tumpang lalu..mintak diri yerk!
larikssssss!huhu.