Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 21, 2008

Additional Pitcha -Miting Keicar Team

aku tgh clearkan memory card fon aku.
jumpe la gambo2 belen malam miting sabtu tu ha..
aku tepek la sini ek..
dah katanya aku tak bermodal nk ngapdet ni.


time ni kak fida dok tuam kepala patin.what happened?gini..malam tu cik patin terjatoh lam kete apaknya.time tu otw nk datang upin la.KRZ terlanggar lopak air yg umpama gigi geraham berlobang.apa lagi,tersembam la cik patin.nah,terciom la pintu kete dahinya yg sedikit jendul tuh.ewahh..selamba kata anak org jendul!maknya,meh jendulkan dahi saya plak! ;p


char koey teow dan teh o ais..saje je order char kuey teow sbb abg yg masak tu ensem!wahh..apakah??bkn aku yg kata eh.tp kak fida yg cakap!mukakaka.saje kantoikan akak.KRZ,sila jgn jeles!dusta je.mana ada abg tu ensem! *kaberline.kaberline* aku mkn sambil layan ngapdet blog.tp idea tadak mari la..

muke semangat miting..miting yg takdak penyudah.ni kalo aku bisnes karipap ni dh lama kaya dah.sbb asal miting,diorg leh order karipap gan aku.bayangkan kalo sebulan 14kali miting..haaa..kalkulator please!


time ni miting campo gan bebudak KeicarFren...ke Keicar Mania?ishk,forgot oredi la!


kak fida selaku blogger tegar.harus la tak lepas camera kan.kira akak dh upgrade la.guna digital camera,sedangkan aku guna henpon sajork.tp kalo guna henpon,sng kaberline tau kak.nk amik muke mamat ensem pon senang2 je bole.purak2 la taip msg,pastu capture senyap2..haaa.kan advantage tu.so kak,bak sini camera tuh!muhahaha.keji.keji.ayat tersirat!


aku dan rafiki the ensem boy..abaikan muke selenga berminyak tuh.walopon buruk di mata ko..aku fedulik hape!wahh..tetiba feeling emo.
ok la wei..aku tgh carik modal ni nk ngapdet lagik.arini bos aku sume takde.sgt sokaria ati aku ni.cam nk buat tarian gelek arab la plak. ;p