Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 17, 2008

Selipar Jepun Baru Saya

smlm aku beli slipar jepun baru..
nak kata cantik,cantik la jugak..
cuma aku suke sebab unik..
ni konsep 'din beramboi'..
haa..maknanya sape pakai ni separa sewel!haha
*adakah aku sdg mengakui diri sendiri separa sewel..?ohhh.. T_T*


nampak..pasal 1 kaler itam..1 kaler putih.kalo org tgk,kompem ingat aku mereng sbb tersalah pakai slipar lain sblh..ini style yer encik..bajet stylo la kan.tp yg penting..smangat pahang itu ado..sampai slipar kaler itam putih..org2 pahang,sila g berduyun2 beli ini selipar!jgn kata x mampu sbb harga dia 10hengget sajork!


antara pengalas kaki jenama VINCCI dgn selipar jepun ini,
aku prefer bersiar2 dgn selipar jepun ini
kerana ia berbunyik ganas seperti 'penampar jepun'.
sila sebut.selipar..penampar.
kan dekat2 tuh..
wei..apa kene mengena????gilo!