Friday, October 31, 2008

Jumaat yg SUper Cerah

pagi td aku cam konpius..
masa aku bersiap2,aku tgk jam baru kol 6.40..
tp ngape kat luar dh cerah???
ke jam aku mereng??ke mata aku juling??
oh..gila.gila.


so kelam kabut la aku bersiap pastu lari2 turun bawah.
serius.

aku ingat aku dh terlewat.
slalu kol 6.40-7.00 ari gelap jek lagik.
siap berkabus lg kuda putih aku.
ni cerah..siap ada mentari di ufuk timur..
*dan-dan ayat cam tajuk lagu terkeluor*





start2 kete tgk jam kol 6.45.eh.betol la jam aku tadik.ermm..pesal ek dh cerah.konpius aku.tula,dulu asik menyampah gan subjek Geografi.kan dh mengong jadiknya tak tau perubahan2 alam semesta. *aku tak tau ada kene mengena gan Geog ke tak.saje aku wat andaian sendiri.Jgn terpengaruh*





nampak.dh terang benderang ok.sgt pelik.pastu aku dgr Hotfm,si Faizal Ismail pon sebut yg arini sangat cerah.oo..maknanya mmg cerah awal la.bkn sbb aku terlambat ke hape..saspen.saspen.


ngam2 aku beli tiket,tren pon sampai.
cam biasa la..aku sampai KL Sentral dalam kol 7.40
kak aida plak masok tengahari arini..
so aku kesepianggg..auww.ganu tetiba!
.
ermm..apa nk buat ek sementara tunggu kol 8?
takkan nk godek2 MyVi lagi..
kang ada lak org kata aku nk tekel si faizal tu.
asik menebeng kat dia..eeeee..rili not me! ;p
so beli metro pasal ada citer hot norman hakim pastu aku lepak dkt booth maxis.time2 nie mana ada org jaga.jd leh la aku membaca dgn selesa ala2 berada di kedai kopi pak sahak. *nama kedai kopi adalah rekaan berdasarkan drama2 kat tv.jgn ko pegi carik lak kedai tuh*


kl sentral yg lengang.tp kalo time org baru turun tren,mmg cam kambing kuar kandang gayanya.berderu2 org.tp kdg2 lawok gak tgk.sume muke semangat giler.langkah skit punyer panjang.dasat.dasat.


tepi aku adalah promo perodua myvi tu.bkn aku gedik2 nk duduk sini tp mmg sbb booth maxis sejak azali kt sini okk.diorg yg menggedik bawak kete tepi aku ni ha.wahh..statement tak logik ke udara lagik!ngeh.


aku yg pening2 memikirkan masalah norman hakim gan abby abadi.oh kenapakah??pesal ko curang?why?why?why?bini ko dh cun melecun..ko nk yg muda lg eh?mentang2 la bini ko dh beranak 3..dh gemok tak slim bergetah cam dolu.tergamak ko curang kan Man. *ceyy..tak alih2 panggil norman hakim Man *
tipu jek.takde maknanya aku nk pening pasal masalah diorg.masalah aku pon melambak weh.tp syok gak kalo kita bincangkan masalah umahtangga org ni.kepochi2..fuh..mmg syok abisss.tp org kata,yg baik tu jadikan panduan,yg buruk tu pandai2 la ko buat sempadan. *tetiba jadik baik*
dalam hal ni..aku tatau la salah sape kan.
tp terang2 la si norman tu yg buat hal..
bkn skalik,tp dh dokali yer.
tak serik2 ko ni kan..
.
.
apa ko tak pandang/tenung muke anak2 ko?
*ni pinjam ayat Kak N. ^_^*
sian anak2 ko..sian bini ko.
dulu cukup baik la si abby tu nk kat ko balik.
reti plak ko giler talak kan.
pastu buat la lagik..ishk3.
statement norman,salah paham je katanya.
dia kt atas,memey tu kat tgkt bawah..
alaa..cam la ko takleh berdesup naik atas kan
masa Jais ketok2 pintu.
.
.
yg aku pelik,pejadah pagi2 buta nk miting..
takde esok ke hape??
tak logik.
.
.
aku tatau la kan..maleh nk tuduh2.
kang dosa lak kalo salah kan.
cuma aku sangat2 x soka spesis laki camni.
sangat tak sador diribersyukur.
sok2 tuhan tarik nikmat ko baru tau.
barula menggagau carik anak bini.kan?kan?
.
.
kalo aku jadik abby,cukup la skali kene tipu.
pastu jgn harap la...
usah ko geselkan idong ko yg kotor itu di kakiku..
wahh..giler2 punyer menghina tuh! ;p

lelaki tetap lelaki...tak semua la..
but most of them mmg payah nk setia..
dah.malas aku nk citer pasal nih.
kang tak pepasal aku lak emo..
mengong punyer norman hakim.
tak pepasal aku takot nk kawen.dishh!