Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 9, 2008

Kisah Balik Kampong-Part 2

finally aku berjaya gak ngapdet..
sila tepok tangan utk aku..
tepok!tepok!

bagus.

weh,aku malas nk stori pepanjang sbb byk gilo citer.
lagipon aku malas.. ;p

ni start gan malam raya yer.
cam besela..mlm raya aku sebok kt dapo.
tolong mak aku prepare sgala mcm benda.
benda nk masak la..nk kemas la.rajin.rajin.
mmg susah nk tgk aku super rajin.stahun skalik kot.
*sila minang aku*

oh,pagi raya mak aku nk buat nasi dagang..
siyes..mmg super sedap!
aku tolong la mak kukus nasik tu.
sambil2 tu keje aku belek dan sumbat kuih raya lam mulut.


pastu aku terjumpe kuih kak long aku beli.
lawo giler!!x sanggup nk makan...tidakkk!


nampak??bapak rajin org ni buat kuih ni kan.dia buat bentuk tembikai.dah la kaler merah dia menggoda giler,rasa plak sedap ok.huishk...mmg kalo aku,takde la sekretif ni..lagipon aku ni x berseni buat kuih ni.bkn bidang aku..ecehh!alasan.

kasik close up sikit..cantekkkkk.. aku cakap gan mak aku camni

"mak..kuih ni x payah buh dalam balang la..sayang nak kasik org makan.
kita makan sendirik je eh!"

mukakak..keji kan?kan?harus la..kuih RARE okk. ;p



haaa...ni muke aku excited dok buat nasik dagang..saje je aku buat black and white.tak kasik korang tgk muke berminyak aku yg ngalahkan pedagang zaman jajahan melaka tu ha.ceyyy..nak jugak ada kee ngena dgn ayat 'dagang' di situ.
ok..tu je citer malam raya.aku malas taip pjg2.byk lagi nk citer neh!
sape kompelin,meh hulur pipi ko kat aku meh.
aku kasik penampo sedas dua dgn laju2!nak?nak?