Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 28, 2008

Geng's Corner Autoshow Part 1-Audio Show

wah..giler lama aku tak ngapdet blog.
3 ari okk..rindu la plak gan blog haku nih!
meh ciom ckit meh..muacks!


3 ari cuti nie..byk giler aktiviti aku..
it's a long long longgg day!letihh mak!


cam yg aku kabor kan sblm ni,
Geng's Corner gan kerjasama Keicar Team
buat Autoshow kan..
so dah setel dah..phewww lega!

so far semuanya berjalan lancar..
alhamdulillah..sila tepok utk Keicar Team!
clap-clap-clap-clap.


ok.meh aku citerkan start dr ari pertama.
byk benda aku nk citer ni.
plus byk gilerrr gambo!aduyai..

gigih..aku gigih! *ayat memotivasikan diri sendiri*


Ari Sabtu
as per scheduled,malam ni ada Audio Show.
Nak tgk kete sape paling malaatoopp dia punye bunyik.
stakat pakai audio standard perodua kasik,
sila sekeh kepala sendirik laju2..
*ayat ni aku tujukan kpd diri aku sendirik.korg jgn sentap*



dalam pukul 7.15 aku dah sampai Upin.aku gerak skali dgn Kak Fida dari Damansara.sampai2 tgk budak2 Keicar Team tgh sebok..sebok apakah?

sebok menjakunkan diri dengan banner baru.termasok la aku skali jakun.yerla,baru amik kat kedai kan..sume la dok kerumun nak tgk hasilnya..cantikkk.cuma kalo background kaler tu taruk kaler gelap,mesti extra stunning.ngapela tak suruh aku yg design.. *tetiba terberlagak seolah2 diri ini sangat kretip!*


dan dan Kak fida campak fatin soh posing di situ.dan Fatin cam biasa,sangat mempasrahkan dirinya berposing ala2 model kalendar 90-an.hik3.


sesi menggantungkan banner baru.mmg la kena tayang yer..nk expose la skit nama kelab kitorg ni.kasik satu donia kenal..bile dah pemes,bole la vangga diri barang seminit dua..i like! ;p


sbb tak makan pape sepanjang ari *kerana saya menunaikan kewajipan mata dgn kadar terlampau..kewajipan katanya.. T_T* ..aku kebuluran.maka aku ajak Kak Fida masok ke dalam Geng's Corner carik makan..lapa.lapa.gigil neh!
kak fida and the lil' diva.tgh pikio nk makan apa.


ina baru tiba..muke permasalahan melanda.huhu.dgn selamba aku menaip statement itu.alaa..idop mana yg xde masalah ye x?saba ye ina..saba.ujarku dgn poyo skali.


muke budak lapo.lapo2 pon,still ngades posing ayu gitu.eeeee..yucks!


cik patin yg chantek lagi comel.dia suke bergambo *ikot mood la.kalo dia takdak mood,sila jauhi camera anda* pas aku snap..dia mtk henpon nk tgk hasilnya.wahh.pandai.pandai.


aku makan nasik + tomyam super sedap + telor dadar.fuhh..layannnnn gilo.dah katanya lapa tahap cacing bercakpong lam perot kan.harus la makan byk2.

cik patin yg hyperaktif..main2 tepi meja tiba2 terhantuk kat bucu meja.dah la kayu meja tu keras nk mampos *meja mahal katakan* abih la merah kepala cik patin.pastu yg peliknya..pas dia terhantuk tu,teros dia jadik tak mesra alam.dgn sume org dia tanak termasuk aku!sampai atimu patin.ada urat memory dia tergegar skit kot,lantas dia lupe kat aku..ohhh.. T_T


pastu rafik yg syok2 tido lam kete terbangun.pastu aku riba la dia.syok ooo.sbb dia tgh mamai2,so dia lentok je kat bahu aku.syahdu.syahdu.ni saksikan tangan rafik yg duk hias umah sempena deepavali.mesti meriah umah akak kan!miahaha~!motip gambo ni,aku nk serlahkan btapa comelnya tgn bayi..auwww! *abaikan tgn kasar aku kt tepi tuh*


dalam kol 9.00 baru byk kete sampai,so let's start the show!
antara kete2 yg sistem audionya mampu memecahkan gegendang sekaligus menggegarkan tahi telinga anda.vibrate abih!


ni mmg legend la..kalo masok competition asik la dia menang..bunyik jgn citer la.jantung ko cam nk melompat kuor..syokk tuu!

time ni manusia dah ramai2 berkumpol tgk..aku lak sibuk ke sana sini amik gambo utk blog aku gan blog Keicar Team.blog aku pakai henpon jela,tu gambo out tu.takpe2..aku plan nk beli XLR ni..ke ada yg nk adiahkan aku?haa?haaa?ada??


cik patin dan KRZ..umminya??oh..bz ngambik gambo utk blog beliau jugek..hehe


adik biebo yg bernama Adik aka Songkek!mengapa songkek???haa..ada la sebabnya.single lagi ni.sape nk sila berurusan dgn aku. *ada ke org nk ko dik???konpius aku ni*


time ni org tak bape ramai lagi..kira nk jalan tgk2 kete pon selesa la lagi.sume kete dok berlawan2 bunyik paling kuat.mmg meriah abis.cam ala2 scene citer fast & furious tau.soka aku.soka!

enjoy da pitcha ye.maleh aku nk taip byk2.huhu






ni paling aku soka..cool babe!


ni bahagian dalam dia plak..smart seyyh!kalo la aku dapat kete ni,mmg aku berlagak abis la..kompem!! *manusia mmg mudah lupe diri... T_T*



uncle tua ni bkn sebarang tua okk..masa aku sibuk2 amik gambo,ternampak la dia ni.aku ingatkan dia penonton,skali dia sambung2 kabel bagai.laaa.kete dia rupenya.dasat.dasat.tak padan dgn tua!huuu..respek la lu apek!


Geng's Corner pon penuh..org letih2 berjalan lepak minom la kan.bertambah keuntungan diorg malam tu..bagos.bagos.


aku yg kepenatan jadik photographer tak bertauliah.letih weh.dah la panas.org penuh sesak.tp aku rasa seronok je..tgk kete2 cantik dgn bunyik yg momokak tuh.biebo saya pon sibok jaga pintu masok ala2 PakGad gitu la...cian.cian.
pastu byk kete lagi masok..cuma aku dah malas nk amik gambo sbb org ramai sangat..audio show ni x dapat adiah yer..sbb ni show off dgn bangga diri sajork.kalo nk adiah gak,meh aku adiahkan pelempang barang sedas dua.dlm flyer dh cakap takdak provide adiah,toksah la meroyan mtk adiah plaks!wahh.aku emo.hihi.
autoshow tu abih lam kol 12.30..pasal MBSA dah round byk kali.takut nau ada org buat lumbe haram/drifting bagai nih.
ari pertama berakhir dgn...kepenatan!