Friday, October 24, 2008

QuiCK NgApDET

Yeah..saje nk gedik2 citer..
walopon ko tak tanya apa aku buat..
aku fedulik hape!nk citer gak!miahaha.
tp aku rasa ada je org nk tau apa aku buat..
auww..feeling diva skejap.. !
*kasik can aku berangan sedetik dua bole?*

aku lunch makan mi rojak yg maha sedap.
makan kat bilik rahsia..
lepak2 dalam sejam jek gan k.ruzy & k.raisah.
bincang2 isu semasa..semasa la sangat!cheh.
*takleh lama2,berat bahu kiri aku weh!dosa..dosa*

pastu aku lepak tpt aku - baca paper..
then merayap tempat amy plak..
tgk pitcha anak buah dia si Hani yg comel tuh.
geram je aku tgk..comel nk mampos weh!
bila la aku nk ada anak sendiri sedara ni..

arini plan blek kol 7 lagi..mcm smlm.
keje banyakkkk..tp takpe.
aku buat dgn gigih dan penuh tekun.
takpe2.saya ikhlas ni bos!
sbb sok dah coti..sampai isnin lak tuh.
syoorga.syorga.


ku akhiri dengan pitcha Hani..comel.comel.aku nk anak comel camni la...kene carik laki ensem la kan.pasal aku x bape cun. *sgt sedar diri secara tiba2*. biebo ensem ker??kompem ke dapat anak comel kalo campo gan gen aku ni??ayark!tetiba rasa nk larikss.cam ada aura aku nk kena sepak laju2 je nih.mintak diri yek!zassssss! *teknik silat jurus sejenak*