Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 21, 2008

Ini la Sarang Aku

di sebabkan bos2 aku sume takde..
aku dgn soka2 ati dan tanpa rasa bersalah,
mengulorkan diri aku!wahahaha.
i like!

bkn selalu ye aku nak ngulor..
slalu tu manjang la bz..
bos aku kepochi..skit2 panggil aku.
ni bkn bos besor..bos kecik je.
opis aku ni mmg byk giler bos.muntah aku.

kdg2 tensi aku tau..benda kecik pon soh aku setelkan.
aitu..beriya2 dia muke cemas lari2 gi tempat aku.
sambil tgn bawak calculator gan kertas.
nak tau dia soh aku buat apa??

dia soh aku kira figure berderet tu total berapa.
dgn alasan..aku taip calculator sgt laju.
wahh..melampau tak?kira benda alah tu pon soh aku.
nyesal aku tunjuk skill kelajuan menaip aku.mongoks.
tp takpe..aku pasrah je.kan aku ni kuli..

ok.stop mengumpat kapir tu. *dia cina ok*

sambung blek tgk sarang aku kat opis ni.

hiasan di laman rindu..wah ayat takleh blah.tajok lagu New Boyz lak tuh. *meh muntah sama aku* ni souvenir2 aku dpt dr rerakan yg pegi oberseas.diorg sian kat aku sbb tak penah gi oberseas..tu sume derma tu.aku suke je.cantik2 aku letak atas CPU aku.nanti kasik la lagik eh!


aroma theraphy juga harus ada.ni je favvy aku..Morning Freshness.bau mmg anti stress la.i like!aku kan bru pindah workstation ni.dlu budak cina dok sini.bau busok weh.tak tahan aku.cam bau2 herba diorg tu la.eee..kalo org lalu tempat aku,ada plak org ingat aku yg busok kan.mana buleh!jatoh reputasi aku sbg gadis hot kat sini tau.hot laaaa sangattttt...yucks!



keychain2 yg disumbangkan oleh para pelancong..gile bersepah aku tak susun.busy katakan!


dinding2 CPU aku lak jadik mangsa tampalan nota2 aku.yerla,kitorg kan baru je guna system baru ni,kena lak aku ni dasar penyanyuk mmg harus la tepek nota kat sini.biar aku alert skit.tp since guna system ni,mmg messy gile tempat aku.dah tak chantek cam dulu.mana ada masa nk deco2 bagai weh..kertas melambak2 atas meja.chist!


sini lak tempat stationeries aku..yg cermin tu lak gift dr staff kat bangkok masa diorg dtg sini.mmg suke aku ngadap cermin tu,psl dedulu masa sesi grooming,diorg kata jwb fon sambil tgk cermin leh membuatkan suara ko lebih ceria.sbb ko senyum je depan cermin.betol ker?tidak sama skali!sbb aku guna cermin utk belek muke aku..ada taik mata ke..taik idong tersempir ke..jwb tepon,still suara takleh blah!heloooo.. *sila buat suara mendatar tanpa nada*


kerana kebizian,stapler ini terkangkang begini saje.tak sempat nak katup.ceyy..konon2 bz ngalah menteri la kan.poyos.


nampak nombor2 kecik tu??haaa..tu la system yg aku guna.pening gan berpinar bijik mata aku dok ngadap nombor je.sok2 anak aku punye nama aku nak letak nombor jela.senang...dah biasa.

belakang aku plak..haaa.bersepah dgn fail.ni tak campo yg aku tak update lagik.kena plak auditor dah datang ni..mmg menggelupur la aku nk update.mana ada masa..sbb manjang bz.cam skang ni mmg la free..tp aku malas!muhahaha. *gelok syaiton sambil goyang2 kaki*

tp so far dok sini selesa je..cuma ada la beberapa faktor yg buat aku meluat..nanti ada masa aku nk ngumpat citer pasal sorg mamat poyo nk mampos kat department aku ni..eee.aku sgt alergic gan mamat2 berperangai poyo gini.geli!tp kalo aku poyo,aku rasa aku best!larikssss!