Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 26, 2008

Autoshow Ngetop!

*ini adalah sticky post.maka,entry terbaru adalah di bawah promo ini.sila scroll sampai bawah.ada paham??tak paham meh aku seligi sedas!muhaha*




Geng's Corner

dengan kerjasama


menganjurkan Autoshow 2008.


meh beramai2 menyaksikan pameran kete dan audio yg gempak2.
semuanya ada kat sini.pakwe ensem,awek cun,kete lawo2 meletop bagai!
takkan ada kat pasar malam berhampiran umah ko!

sini aku kasik detail acara eh..
kalo tak detail,aku update lagik nanti.
pasal clear picture still blur2.

25-26 Oct 08 (25hb tu start malam ok-ada audio nyer show)
Geng's Corner restoran,
No 12 Jln Boling Pdg G 13/G,
Seksyen 13,40100 Shah Alam.

Ada sesi carwash sambil beramal
pertandingan kete2 chantek
pertandingan awek chantek (ini takde!aku dh menang tpa btanding)



nanti aku update lagi la ek.
pasal aku tak dapat lagi apa yg terbaru diorg miting neh.
yg penting,kosongkan schedulekan calendar korg.
tu pon pada sape2 yg minat kete la.
yg minat aku,leh gak datang..muhahahaha~!

ok la..i'll keep u all updated!
later.