Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 19, 2008

Serbu Ke Open House.Yah!yah!

open house kali ni kat umah abg rozi.
kat politeknik shah alam.
dalam kol 9 baru la semua ahli jemaah menteri ni sampai.


dok lepak layan anak2 sementara nunggu waktu semboyan serbu umah org dibunyikkan.aku dh tak saba neh..terbayang2 ketupat kuah kacang.ohh.syorgaaaa kalo dapat makan!
dah cukup semua...sila gerak!!yeayyy..inilah barisan kita..yg ikhlas berjuangggg.. *nyanyi sambil kawad kaki*



dekat sangat rupanya..dah sampai teros la serbu makan.giler kuat mencekik budak2 ni.tgk aku,maintain supan je tau.buat muke malu2 nk amik makanan.padahal mata dah duk jeling2 nasi impit atas meja.mukakak.dying to eat kuah kacangggg..huargh!

inilah tuan umahnya..abg rozi.nama feminin ek.opss.time ni tak sempat plak nk snap gambo isteri dia si kak wida tu.


aku pon smangat2 la potong nasik impit 2 ketol..skalik time nk senduk kuah,aku pelik dan terpinga2 carik kuah kacang..ke lontong?tp tak nampak plak kuah lontong.aku nampak ada sup,ni soto ke hape?alaa..downnya takde kuah kacang!!.pastu baru la kak wida kata makan gan gulai ayam.ni lah rupenya.aduu..tak bape suit gan tekak aku sebab aku tak penah try.adehh.dah aku makan skit jek.hohoho~!rugi sangat.ada la mi kari kuah kerang gan mihun sup.tp aku tak makan.sbb dah byk umah aku g open house makan tu.muak la plak..byk cekadak kan aku!tuan umah,halau aku meh!



pastu angkut kuih2 raya yg lazat bwk turun ke lantai.haaa..sila hadap!sila!


budak2 yg tekun makan kuih.seronok je jadik bebudak ek.ko kasik apa pun kat mulut dia,dia bahan jela..pastu muke senyum2 puas..aku jela makan sikit.sangat tak sempat gemok tau!wahhh..tetiba gedik nk feeling2 gemok!dishhh!
dah balik open house,teros lari lepak mamak gan as dan fie.
gile pemalas entry2 aku ek.ayat sume cam hampeh.takpe2.aku tgh gigih nk pecot ngapdet neh!jgn byk bunyik! ;p