Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, October 13, 2008

Malam Sabtu-miting KCT

*abaikan jika entry ini ayat cam taik
sbb aku bermoodkan meroyan.*

malam sabtu tu kan aku lepak upin.
pasal KCT ada AGM lagi skalik.
nak re-arrange organisation kelab.


miting tu kat table lain..so aku lepak table lain layan tenet.tp sgt bosan.aku ngapdet sikit je malam tu.sbb takde idea plus bkn mood nk ngapdet kot.otak kering.ni contoh wajah manusia berotak kering..nampak?


diorg tgh tunggu sume ahli sampai.so time ni meja miting lengang lagik.sorila ek.gambo blury2.dah katanya guna camera henpon..idok ler flash henpon mahal aku mampu berdesup ke meja hujung sanun tuh.ko purak2 jela dapat tgk dgn jelas iyer..


bosan tatau nak surf apa kat tenet,aku off lappy biebo.pastu duk termenung cam org kena madu dek laki.boring giler wei..udah la kak fida tak sampai2 lagik.kalo tak leh gak aku layan anak2 dia main kejor2.

si ina pon bosan.aku tak ber mode peramah malam tu.so aku prefer senyap layan kepala sendiri.skali skala je aku nyembang gan ina.pastu si ina tu pon on laptop terus layan tenet.aku terus layan menung dan menung..tak lama lagik aku leh dapat title minah jenin nih.

as gan fie pon wat hal memasing.as layan tenet kat lappy aku.fie lak layan PSP.wei..pehal ni wei.pesal sume cam anti sosial tetiba neh?mana kemesraan sesama rakyat malaysia ni. *ok gilo.tetiba melalut bab patriotik.*
finally.jeng!jeng!

cikpatin in the house!little diva sudah mari.baru la tercelik luas mata aku.ko tgk.pandai lak dia berposing bagai.comey giler.dia sampai je teros la aku kepit dia.kata dah jadik kamceng skang kan.modal nk tackle dia senang je..aku count 1...2...3 *sambil depa tangan nk dokong.tp count kene dengan nada smangat.kalo tak,tak jadik* pastu nanti dia terkam aku,then aku kena la lambung dia.letih weh.naik muscle lengan aku ni.tp takpe.aku suke jek.sape nk lambung aku lak pasni..?nampak cam syok je kene lambung. *tak sedor berat badan tu bersamaan 3 ekor bapak kambing!*

kata kak fida :
"elehh..ko nak amik gambo huduh akak la tu.."


ishk akak ni..tak baik berprasangka buruk tau.see,mana ada gambo huduh.cun lagik.
*the truth..misi gagal!mukakak*

penderaan mental terhadap rafik.tgk muke kemut2 dia makan eksrem.comel giler okk.berkerut2 dahi gan muke sbb tahan sejok.


cik patin bergaya gan spec dia.x cukup gelap ke cik patin oi.hehe.aku pakaikan dia sbnrnya.pastu baru terpasan aku pakai senget!cacat dah ropenya.adeeii..budus! *sambil hentak kpala sendiri kat meja*


even muke aku sengal giler time ni,tp aku pasrah je tepek sini.sbb muke cik patin sangat2 comey.ni aku ajar dia cara menggedik depan camera.
she - sukses!sukses!
me - ??? *kelihatan buroks ada la*
rafik yg gumbira dipakaikan spec itam sbb yakin beliau bertambah kacak.u're rite babeh!


pastu cik patin nk makan eskrem.eskrem dipanggil 'tam' dek cik patin.bese la.bahasa budak2.mmg pelik bunyiknya.tp bile disebut dek dia,cam kiut giler bunyik dia.
"nak tam..nak tam"
aduu..ko perli acik itam eh patin??

cik patin bersama tam dan cik itam!gagaga~!yer.yer.aku mmg berani membuat pengakuan berani.

aku yg berkonsepkan 'ibu beranak dua'..cam tak sesuai la.sbb aku nampak muda sangat nk jadik emak.oh apakah?? *sila muntah weiii!*



super rafiki!siap pandai lentik2 kaki ye ko.ala2 tgh terbang laju kat langit.dasat.dasat.


aksi stunt patin atas bumbung kete.ni baru pas dimandikan kat toilet upin.
ektibiti malam tu bg kitorg yg pompuan ni..
  1. lepak2 borak + ngumpat
  2. dok paksa rafik gan patin menari lagu chicken dance
  3. main kejor2 gan patin disebalik kete
  4. makan..minom
  5. gelok
  6. pastu gelok lagi
  7. pastu pengsan sbb byk sgt gelok

tu jela citer malam sabtu..

eh pembetulan..

autoshow kat upin start 25-26th instead of 27th.aku salah kasik info.so sila dtg kalo ada masa ek!