Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 8, 2008

Choc Moist Cake-All time Favvy!

kegedikkan aku kdg2 melampau tau..
mau tak gedik..citer raya dok pending2..
tp gatal nk ngapdet citer latest plak..

a'ah..sengal!

bkn tanak ngapdet citer raya..
cuma sume gambo dah transfer lam lappy aku.
lappy lak kat umah..

mood nak ngapdet slalu mari time aku kat opis lak tuh.
*nampak nau diri ini kaki ngulor.bos,lempang saya meh!*

so layan la citer latest eh..
sok2 kita g flashback naik mesin cahaya si doraemon tuh.

ok.sambung citer.

smlm one of my close fren singgah umah.
dia baru lek cuti raya kat perak.
sbb dulu dia dah cite ttg ketereran diri dia wat cake,
harus la aku cabar dia suh kasik aku rasa kan.
nk tgk terer x terer skill ko tuh.
*padahal sajo nk cake free..shhhh!*

then smlm rezeki aku la kan.
dapat choc cake gedabak besor..hepi!hepi!
*mari lompat bintang sesama!*



yummylicious beb!besor gile okkk.cantik dan gebu je cake dia.aku x rasa lagi la.sbb cam sayang nk potong..erkk.ko tgk la choc cair tu..berpinar bijik mata weh..stim giler!mlm td dia anto kat aku.so aku sumbat lam fridge dulu.

pagi td..aku rasmikan potong cake tuh.siap nyanyi2 lagu Happy Besday to me..pastu tepuk tgn sorg2 sambil mulut muncung2 cam tiup lilin. *ok.ini citer tipu*

aku potong 2 slices buh dalam tupperware bawak g opis.yela,banyak gilo.mana abih nk makan sorg2 even aku ni penamak! plus aku tanak gemok sesorg!huhhh.


Nota Bibir
To Kak Fida:
sila kenal dgn tupperware tersebut.tupperware akak okk..hik3.
tetiba rasa diri ini keji sbb wat cam reta sendirik.
nanti acik pulangkan eh..berserta kek ni skalik.
suke x?
To Pembuat Kek
Even ko x baca blog aku,
tp aku ingin mengucapkan timer kasih bebanyak la ye..
sedap gilo kek kau nie.. aku x rasa lagi tp aku kompem sedap!
*ayat ada sikit bodek di situ*
cayang kau..nanti kasik lagik ok.
buat 2 tingkat plak kek tuh.



ok.citer kek dh abis.