Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 14, 2008

Penyakit Ganjil?

Hari ni aku MC..

smangat2 aku bangun tido pagi td..siap2 bagai..
pastu mata kanan aku gatal..aku genyeh slow2..
still gatal.

genyeh lagi.
makin gatal.

pastu aku genyeh kuat2..
ok.lega skit.

pastu terus lari turun..
rushing nk kejar tren kol 7.05 am.

otw g komuter stesen..
aku rasa mata aku bengkak..
belek kat cermin..mata dh merah.

ok.buat bodo lagi.
tp keep belek2 mata kat cermin.

sampai kepong sentral..
mata dah rasa senak sampai tangkap kpale.
penin.

benti kete kat luar kwsn parking.
sbb ati cam dh x sedap nk pegi keje.

belek mata btol2...
oh my god!!
mata putih aku bengkak!!!
dah menggelembung cover suku mata itam aku!

erghh..cam nk pengsan!scarryyyy!

mmg ada ke sakit mata pesen cmtu haa???
teros aku nekad..aku kene g klinik.
kang pape jadik kat mata aku kang!

patah blek balik umah...

so..arini aku MC.

tp ngapdet tetap ado..tungguuuuuu~!