Daisypath Anniversary Years Ticker

Saturday, October 11, 2008

Dapat Prezen

ni kira kisah pending gak la.
kejadian slps raya aitu.
tp sbb skang aku takdak modal nk cite,
aku post la citer ni ek.

lagipon skang aku mood berkobar nk ngapdet.
bkn slalu aku bersikap gini.
slalu manjang la jadik budak pemalas takdak vision idop.

malam ahad aku sampai shah alam dr kuantan tu,
biebo kasik aku sesuatu.
cuba teka apa??

kuih raya?? - wrong!
duit raya?? - wrong!
lemang ketupat bagai?? - wrong jugak!
penampo raya?? - lagik la wrong!

ceyy..beriya aku suh org teka.
cam bagus jek kan..
nak citer,citer jela ek.suh org teka lak.
sewel.


biebo kasik aku ini........

apa tuh?

wah...kotak ada tulih Lazo Diamond Jewellery..suspen.suspen.ke kotak je tulis jewellery,padahal kat dalam ada skru penyangkut frame *cam ala2 citer mr.bean tuh.*



bukak2 tengok...ada cincin!oh,i like!biebo kasik aku white gold nyer cincin.bagos.sbb aku mmg x minat emas kaler kuning tu.eeee.ala2 mami jarum gitu.maceh bo..me lap u!


harus la aku pakai.ni sume cincin,biebo yg kasik aku. 1 tu silver,lagi 1 tu stainless steel, kali ni dapat white gold plak.cukup lengkap dh kot.berlian je tadak lagi ni.bile bo??hehe.ni masa aritu aku pakai kat sume jari kiri.tp sbb white gold ni longgar pakai kat jari manis aku,asik tercabot je..maka aku tuko cincin lain kat jari kanan.white gold aku letak kat jari tgh tgn kiri aku ni.baru la selamat.gile ko kalo ilang..sayang tau..

kecik2 dlu kan..
aku cukup anti kalo mak aku pakaikan brg emas.
yerla,asal g kenduri abih dipakaikan aku mcm2.
gold yg pure tu tau..bkn zhulian ke hape.
tp sbb aku ni lasak cam jantan,
mana la aku suke benda alah tu.
bile dah main gan budak2 kat kenduri tu,
aku cam rimas la ada emas2 ni kan..
nak berlari meloncat mmg mengganggu la..
aku cabut satu2..kasik diorg.
bole?bole?
bkn sikit tau...
mula aku cabut anting2..
pastu rantai...
pastu cincin..
pastu gelang kaki..
sume kasik diorg.gile kan.
tp time tu aku rasa aku cam baik ati sgt..
gan muke tak bersalah aku derma kat diorg..
pastu gan muke tak bersalah mak aku pukul aku!
why?why?why?
ceyy..lagi mau tanya..
ko pikir mak ko ada kedai emas ke hape??
budus!