Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 28, 2008

Geng's Corner Autoshow Part 2

Ari Ahad


Dgn cekal ati aku bgn pepagi aritu.
pukol 9 kira pagi la eh..
slalu ari ahad aku bgn masok kategori tengahari/ptg.
btol..aku mmg kuat tido.
itu adalah lebih baik drp aku kuat berpeleseran
lalu terjebak dalam gejala sosial..kan??

ok.minggu ni aku tido umah shidah..
jadik dekat gak la nk ke upin tu.
budak2 lain sume dah ada kat sana..
sibuk nk arrange mcm2 benda..
aku ni watak sampingan je,so x payah beria sgt.


sblm gerak,KRZ call..
mtk tolong aku belikan plastic sampah gan buku resit.
sbb kitorg ada buat carwash amal..
harus ke aku pegi tesco sorg2?
cam tak best jek..so roger kak fida.
nak jgk bwk pakatan skalik..huahuahua.


kak fida dan ina menjoinkan dirinya ke tesco.kitorg beli peniup belon,air mineral sekotak,roti dan jajan.opp.dan tak lupe plastik sampah dan buku resit.


pastu teros gerak ke upin.dekat sajork.belakang tesco ni ha jek.keadaan sangat la panas..panas terik weh!giler pedih2 kulit aku.aku ni dah la spesis cepat hangus,kompem la cam anak kel**g pasni.so leh la sambut dipavali!vaah!vaah!vadivaah!

kitorg berteduh bawah booth D'Carbo.tau tak pebenda tu?tu sejenis produk utk pembersihan enjin.kalo nk try,sila kontek aku.sgt berkesan dan baik utk kesihatan enjin kete ko.anyway D'Carbo gan KeicarTeam ni ibarat irama dan lagu..saling melengkapi gitu.dah.malas haku nk explain lebih2.

Dah..layan kan ajer gambo2 yg ada yer..


ini kategori Loco Style..comel2 kete Loco nie..cute.sesuai utk gadis2 spt aku.wah.asal cute jek mula la nk kasik kat diri sendirik kan.yerla,aku kan kurang cute,kena la cover dgn benda2 cute sekeliling aku.miahaha~!


kete Wan Loco dijadikan sumbatan belon..ni pertandingan teka jumlah belon dalam kete tu.seingat aku takdak org yg masok..mengapakah?wat penat je kak fida dan konconya2 mengepam belon.aku mmg dok jejauh..aku fobia tiup belon..eeeee. aku slalu berimaginasi belon tu meletop kt muka or tgn aku.kompem sakit dan terkejut!gilo.
baiklah anak-anak..sila kembali kepada gambo2 kete.pnt aku snap panas2 tau.





Carwash Area
meh jenguk bahagian carwash yg diketuai dek biebo saya.sian biebo dok berjemur tgh panas.yerla,beramal la byk2 yer bo..kita ni kan banyak dosa..manusia biasa katakan.huhu.


support punye pasal..ku antakan skali kuda putihku..10 hengget satu kete.utk charity apa salahnya.ikhlaskan ati kompem dapat pahala.. kan?kan?renung2kan dan slamat beramal!

ok.back to the show again.



kami..photographer yg tegar.giler ko,tgh2 panas nk ngambik gambo.nasib baik time ni org blom ramai lagi.tp cam perit2 la muke gan kaki.dah katanya berselipar jepon kan.tp takpe..terasa cam photographer pro plak kami ni..kui3.

ada ini juga..ni panggil apa ek?mini bike eh??

dh ptg bru kitorg mencekik.dalam Geng's Corner dah penuh..so makan je kt tepi2 koridor ni.sedih.sedih.tp seronok je makan ramai2..thanks pada Geng's Corner yg sponsor makanan.err..pasni sponsor lg ker???ker??

dalam pukol 2-5 ptg tu..org sgt2 pack!kete yg join autoshow pon makin byk.bersusun dah jadik bersepah dah.cuaca still panas membakar.aku gan kak fida duk bwh khemah pon dah tak tahan.rasa melekit2.rimas!rimas!

end up..aku gan kak fida g masok kete KRZ.bukak ekon...tido!wakakak.tp aku still kene panas.nk bawak kete park tempat teduh,byk plak kete blocking jalan.chist.rentung muke aku belah kiri!dah aku jadik Two Face..


aku tak tido.cam la tak tau perangai aku.alangkan atas katil aku susah lelap,ni kan plak dalam kete berpanas silau bagai kan.so aku layan dvd The Mummy..seronot!kak fida je syok tido.jeles i kak!huuuuu.

pastu biebo ketuk2 tingkap.cakap anak2 yatim dh sampai.so kitorg kene entertain bwk diorg gi jejalan tgk kete.aku kemamaian.serius.so mood tu cam swing swang la.tp budak2 tu comel2 je.dan sgt mesra..soka aku tau

jalan2 kejap je..then teros anta diorg makan kat Geng's Corner.

pastu dalam kol 6 lebih baru la sesi bagi adiah.dah bg adiah,sesi 'sila berambuskan kete korang' pastu plak sesi kitorg kutip sampah.maha penat weh.sungguh penat!
lepas tu plak banyak la sesi bergambo..tp sume amik kat camera canggih2 yer..camera henpon aku terpaksa lupekan seketika.nanti aku dh dapat gambo tu aku eksen kat korg eh.
ok.end of Part 2.
byk lg citer selapas ini..wahh..cam drama korea lak bersambung2.ada rasa teruja tak??wakakakak.