Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 29, 2008

Additional Pitcha-Audio + autoshow

aku baru dapat pictha2 dr camera mahal ayam.
maka aku tepekkan di sini..
tp sbb sizenya besar dan aku takdak masa nk kecikkan,
aku buh sikit dlu la ek..
sok2 ada masa aku buh byk2 lagik.

ni aku tayangkan pitcha yg aku rasa
muke aku nampak cun sajork!
eee..ada rasa geli2 ketiak x baca statement tuh??

malam audio show..from left-to-rite..aku dgn kak..err..tak ingat namanya..dan Ina..dan paling kanan adalah Acik!!sape tak kenal meh aku sepak lutut dia. *bajet diri dh cukup pemes.yuckie!*


ni pon gamba yg diambik oleh ayam.smangat ok dia panjat tingkat 2 Geng's Corner smata2 nak amik angle yg chantek.and he so lucky sbb cewek2 ini mmg mampu mencantikkan gambo even dhoh tangan ko tak cukup berseni sgt pon..ohh tak tahan..riak.riak.meh kasik pelempang kat aku bg sador diri sket!
aku terdaya upload 2 keping jek..nanti aku upload lagik ek..sblm tu aku nk citer pasal Keicar Team Open House kat kg Melayu Subang masa coti dipavali tu.bile ek aku nk citer..urmmm..armmm..sat lg yek!