Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, October 8, 2008

Stat Counter

aku baru letak Stat Counter kat side bar aku..
saje aku nk tgk bape ramai jengah blog aku..

konon2 nak tgk sejauh mana kepemesan diri ini.
the fact,aku mmg x pemes pon..
sbb blog aku ni still private lagik..
org2 terdekat je tau pasal blog aku ni..


motip?
sbb aku x kuasa nk jaja2 blog aku soh org jengah..
bior le nanti blog aku org knl dgn sendirinya..
tersesat masok sini ke kan..

lagipon takde apa yg menarik psl blog aku.
asik la citer pasal makan..makan.dan makan..
pastu citer2 merapu ala2 fiksyen Bwg Putih Bwg Merah.
Bluekk!

dah tu je bakat aku..bakat merepek!
kang aku cite pasal politik kang,
tak pepasal ke ISA peginya.

dan aku x suke konflik politik2 bagai nih.
rili not me.


*eklan*

weh,citer raya pending lagik..
malam kang aku cuba gigih yer ngapdet..
aku rasa dalam raya ke-10 tahun depan siap la kot.

harap bersabor.