Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 9, 2008

Pengumuman Tak Penting

Ada gak insan yg duk bukak blog aku
even aku x ngapdet..

tipah tertipu yer!kui3.

bkn aku saje mungkir janji..
mmg aku kata nk ngapdet mlm smlm..

tp..gagal.

sebab..internet free pupus smlm!!
huarghh!tensiiiii!
aku siap dah tuko kaler hijo smlm.
bengang okkk!

slalu kan..
bersusun wireless network tu..
aku pilih je mana paling laju.

tp smlm..cam haremmmmmm!
seketol pon takdak!
mogok ke saje dengki tuh?

tp sbb sedor diri ini sekadar melukut ditepian gantang,
aku bawak2 bersabor..
roger kak fida cakap nk follow dia g miting kete.
leh aku join miting sambil dating.

oh yes.gedik.

pastu,
aku beriya bawak lappy konon2 nk rembat wifi kt upin.
bole gak aku ngapdet.
skalik..hampehhhh jugakk..why?why?
nanti la aku citer gan detail siap gambo2 skalik.
oh,ada gambo tercun kak fida..cun gilo! ;p


akak,sila standby okkk.
larikssssssss laju2!

p/s : aku ngapdet kt opis ni.bz bangat weh..rasa cam nk baling meja kat dahi bos aku.huhhh!