Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, October 14, 2008

Aduuu...Mataku Sakit!

ni sambungan citer pg td..

sampai2 kat stesen kepong sentral tu..
ni lah rupe mata aku..
ngeri tak?ngeri tak?


kat arrow tu la timbul bengkak dia.scarry okk.mata putih yg menggelembung.aku dh cuak giler baban dah..tak penah2 aku kene or dgr org kene camni.then berdesup patah balik umah.MC la jawabnya..eh eh.nape rasa nk bersorak gumbira ni?? ;p

masa tu jam lam kol 7.20.
aku roger kak fida tanya dia dah g skul lom.
harus la aku nk ngadu kt akak aku ok.
motip?sbb aku takot..
i need sumone to calm me down.
yg leh cakap..

"oo..ni sakit mata biasa la acik.nti ok la."

baru la ati aku lega.



kak fida yg dh siap2 nk g skul.kak fida pon terkejot tgk mata aku.wahh..bertambah cuak aku.tp KRZ kata dia penah kena..sakit mata je katanya.so aku lega skit la.huhu.jap je jumpe kak fida sbb dia nk cepat.


dan2 aku singgah beli bekpes.nasi lemak gan sambal paru.tak padan gan sakit..makan x penah skip jugakkk.mata yg sakit.mulot,tekak gan perot maintain sehat okk.


blek2 umah..mata aku dh start pedih2 pastu berair..oh siannya mata aku.pastu aku layan tenet gan tv jap.lam kol 11 aku tertido...sampai la kol 2.syok la plak.ehh..baru teringat nk g amik MC.adeii..
ok.to be continued...