Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, October 23, 2008

Bile Napsu Makan Semakin Menurun

*aku sdg dalam mode MALAS NGAPDET.huhu*


arini aku lunch simple gile.
sama cam smlm2 jugak..x makan nasik!
oh apakah aku nk diet dgn gigih?
tidak.tidak.

bebenornya aku dh amik heavy bekpes.
makan mihun penuh pinggan + telor mata +tempe goreng.
sedap nk mampos!

rajin jek skang aku g bekpes kat kantin tu.
kalo dlu,haremmmmm..
ari2 la tapau karipap sardin kt uncle bawah.
lama2 muke aku dh naik kemek cam karipap sardine.eee.

tuko angin g makan kt kantin plak.
sbb skang dh ramai geng ajak bekpes.
sangat suka sakit ati..gemok la aku!huuuuuuuu..


aku makan Super Ring utk lunch aku.giler sedap jajan ni.dr kecik2 aku suke tau.tp mak aku dlu2 slalu marah..katanya jajan ni byk bahan perisa tambahan.adei..yeke??x kisah la.yg penting sedapppp!lgpon bkn mkn ari2 la mak...


part paling best mkn ni,dia melekat2 kat jari.pastu sila jilat dgn supan yer.kang ada lak org pitam nengoknya! ;p


muke manusia yg dh tak kuat makan.tp nampak sangat muke tak puas ati ek!time ni siyes aku rasa kenyang jek.so lunch aku lepak2 depan pc layan tenet.
jam kol 4.30 perot aku dah keroncong.abih sgala lagu dangdut dgn tabla kuar.sasau.sasau.ni la kekdahnya kalo berlagak tanak kasik perot makan nasik!mari ramai2 padankan muke akuuuu..!
roger Amy,ajak turun kedai uncle bawah.kena la beli sumting nk pujuk perot aku ni..risau plak aku kot sgala spesis cacing dalam tu wat rusuhan beramai2 kang.

taraaaaa!aku beli eskrem sundae gan sepaket kacang.sangat tak sedor diri nk makan eksrem.yela,opis aku ni sejok tahap gigil2 ko tau.tapi aku apa fedulik!dah tekak aku ngidam nk makan kan.makan sambil buat keje sangat heaven.rasa cam indahnya keje2 aku yg melambak atas meja tu.. *ini tipooooooooooo!*
dahla.aku malas nk cite pjg2..jiwa tgh excited nk tgk Kekasihku Seru ni.
seram ohhhh...!