Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, October 10, 2008

Miting Keicar Team-Malam Rabu

cerita tertunda lagi.
takpe.aku memang suke pending2 citer.
baru la rasa ala2 kembali ke zaman silam.

ni aku nak citer ektibiti malam rabu lepas.
alaa..yg kes aku meroyan takdak internet tu.
so konon2 nak pegi upin bedal wifi dia.

oooo...nak bedal wifi yer.....


hambik ko!sampai2 tgk upin tutup lagik.hampeh.ni sapela yg buat pengumuman upin dah bukak neh?meh sini aku kasik penyekeh.smangat2 aku dtg tau.siap angkut lappy bagai.sib baik aku tumpang kak fida gan KRZ.kene aku drive,mau aku naik darah teros pecut kete langgar tol kang. *oh..tetiba tol plak kene langgar!drama..drama*
oh,biebo kan..
dia tak tau aku nk datang..
saje je aku nk spotcheck surprise dia.

masa aku sampai tu,dia sebok borak gan bdk2.
x perasan aku sampai..hampeh
pastu aku kuar pon dia x nampak lagik.
kecik sgt ke awek ko ni bo??
aku tertonggeng2 tepi kete pakaikan kasut patin.
pastu baru la laki aku nampak aku..
muke terkejut yer nampak i..
tp ayat dia sound aku x best..kejis!
him : laa..patut la cam kenal je bontot tgh tonggeng2 td..
huhhhhhhhh!!! takde ayat intro molek skit ker??
tp lawok la..aku gelok2 sambil lempang dia. *ok.tipu*
masa aku sampai dah ramai AJK yg sampai.ni istery gan awek kepada budak Keicar Teamla.left-to-rite : kak ida gan ina.kitorg lepak2 je kt parking upin tu sementara pikir nk melepak kat mana.


sesi tampal sticker kat kete ahli baru.yup.ada sorg ahli baru masok, ah kit nama dia.chinnesse pertama join kelab ni.welcome to the club..welcome.welcome.katanya dia nampak kelab kitorg lam magazine,gan pantas dia tepon nak join.ke lu ada nampak muke wa lam majalah tu kit?tu pasal lu nak masok ini kelab kan??haiyaa..chisekkk!


haa.ni aksi blogger tegar.tangan x lepas gan fon nak amik gambo burok org sekitar.mukakak


ni kete ah kit.savvy yg ada airbrush gambo awek kat bonet ni RM500 ok dia buat.


kasik close up skit.lama2 nanti musti muke aku dia buh kat sini kan.bkn sbb aku cun,tp sbb muke aku mmg muke bonet!

dah sok sek2 kat situ..
kitorg gerak g lepak kat mamak sec 13.
aku meloncat naik kete biebo.
heret cik patin skalik.
mr.presiden start the miting.ni diskusi pasal autoshow yg KCT kena handle kat upin nanti.sila la dtg yer kawan2..27hb ni kat upin sec 13.nak map kasik tau aku.dtg la..leh borak2 gan aku nanti.*motip g autoshow smata2 nk borak gan aku??diva ke ko tuuu acik oi...*


muke2 yg boring miting..ijan dan biebo.


muke2 yg x reti2 boring bergambo.aku dan kak fida tercayang serta cik patin the little diva.aku lepak minom je..tak kuasa nk makan.bau badan mamak2 situ tengik giler weh..uwekk!uweekk!akan ku dermakan mereka seketol deodorant.kasik satu jek..share2 kt ketiak reti!


kaum2 hawa yg sekadar di pingiran.miting utk para suami sajork.


tepek lagik..giler huduh muke aku time ni.cam jebon baru pas berak.serabai gilo.tp takpe.sbb muke akakku cun masa ni...masa ni la..pasni??tungguuuuuu...


cik patin pon dh naik fedup.pejadah la asik amik gambo je kat sini.kalo kat taman bunga ke..KLCC ke..zoo ke...tak la pelik sgt nk sakan bergambo.ni kat mamak okkk!jakun tahap apa tah.yerla,bkn slalu nak ke kedai mamak yg majoriti pekerjanya berketiak hangit!leh bawak sengsara kepada kesihatan idong neh.rasa nak panggil karam singh walia lak suh buat liputan..

cik patin tumpahkan teh o ais aku...wuwuwu.sampai ati ko patin!mak patin,sila ganti air ku yg ditumpahin dek anak mu..jgn oder teh o ais..gantikan sajo dgn epal jus..eh eh ;p

bob infinatez pon ado lepak skalik.


kak fida gigih berusaha mengkaber mukenya tiap kali aku tala henpon..sbb masa ni baru lepas berlaku satu kejadian kelako cipan dimana aku berjaya meng capture gambo terbaikkkk beliau.yerla,slama ni dia asik amik peluang tangkap gambo burok aku.kali ni aku balas dendam.rasa'in!muekkekek
nak tgk x?nak tgk x?aku nakkkkk...!


taraaaaaaaaa!!!!

abaikan muke gemok aku tuh.fokus kepada muke kak fida kat sebelah tu.time ni dia tgh serius bercakap gan KRZ kot.bila aku tunjuk kat KRZ gambo ni,siap zoom muke kak fida,leh KRZ kata cam CENCURUT!pebenda cencurut tuh??tak kisah la apa.tp hell funny bunyiknya!!muhahaha
Nota Bibir
Kak Fida
akak oh akak...jangan sepak i yer..
gurau2 bawa bahagia kata org.
pasni sila jangan revenge kat acik yer..
sbb skang acik dah insap..
malam td dah solat taubat tau!hoho