Daisypath Anniversary Years Ticker

Sunday, October 19, 2008

Ahad di Pyramid

arini aku g jejalan kat pyramid.
tanpa motip tgk movie.
hampa.

dah la aku merayap berdua gan biebo je.
sangat luar biasa tau.
kalo reramai baru la syok.
ni sume tak dapat nk polow.

so kami berdua jela pegi merayap.
jejalan coci mata sampai penat.

sampai2 teros g makan dulu.
aku tak mencekik lagi ni.
tak tau nk makan apa..

last2 masok A&W yg berwajah baru tu.


makan ni ha..double cheese satu set tambah waffle ice cream dgn onion rings.smangat2 aku order,skali si biebo dah kenyang.gilakah aku nk lahap smua ini sorg2??wuwuwu.gemok la mak!


diorg wat promo rubber bangle ni.donation utk anak2 kelaparan kat africa kot.so aku belila.bukan mahal pon.dua hengget je.beli dgn eklas,dapat pahala lebih dr 2 hengget tau.wahh..tetiba bermood alim lak aku!meh salam gan ustazah acik meh.amik berkat!



muke smangat makan plus muke yg tak kose nk mencekik dah..


A&W berwajah baru.bole tahan la cantik.lawo la drp 14 tahun dlu.tp aku rasa A&W ni mahal skit ek kalo nk compare gan KFC or MCD..ni aku order satu set plus side order tu je dah 20++.dah tau mahal tekak gatal gak nk mencekik sini!bluekk!


pastu biebo begegas ke 'lokasi rahsia' kejap.tinggal la aku sorg2 dgn susah payah nk ngabihkan makanan yg melambak lam tray tu.abih org pandang2 aku aku gan muke pelik tau sambil lam ati berkata
"gile burok lahap minah ni!"
uwaaaaa...nyampah aku tau bile dah buat drama sesoka ati nih!emo.emo.
pas makan tawaf satu pyramid sampai memasing dah tensi sbb kaki dah lenguh.dah tak tahan busan gan penat,teros la gerak upin sampai la skang ni.ujan lebat wehh...
eh eh tetiba ati rasa gumbira sbb nampak kak fida dah sampai!yeayyyy!