Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 25, 2008

Aku Eksiden...

wah3..semangat giler aku arini.sebab arini ari jumaat..ari yg palingggg aku sooka skalik!sebab sok cuti!ley bangun tengahari..muhahahaha. *statement yg mengundang rasa keraguan bakal mentua!hiks*

ari ahad ni ada plan gan shidah and anik nk g umah ayie..ada makan2 smbil tgk baby baru dia..haiii..kawan2 aku dh beranak pinak pon...aku jer blom.hak3.wa x sedia lagik laaa... ;p

smlm masa tgh berkejor wat keje..aku eksiden la...eksiden kecik jer.kisahnya aku ngangkat ABBA file berat nk mampuih tu sbb nk carik DN..skalik sbb berat plus aku kan demam so x larat sgt (chehhhh!) terlucut lak file tu dr tgn aku..Zassss *kasik sound efek skit* file tu jatuh ke bawah.aku rasa jari aku perit..tgk2 dah terbelah sebab terkena bucu file tu yg ada besi skit tuh.mmg dalam la belahan luka tu..aaaaaaaaa..tidakkkkk!dah nk kuar darah!
aku cepat2 lari amik tisu tekup kuat2.pastu carik first aid kit kat department aku takdak lak.wei..wei..ada kecemasan neh!pesal x boh first aid kit???

x jumpe jgk,aku lari ke dept admin..mtk plaster.ceyyy..siap wat muke cemas!hahaha.padahal cinonet jerk lukanya..poyo giler!hak3.tp mmg btol la..agak dalam and besor terbelah dia..aku kan takleh.luka skit jer cam dh nk pengsan kononnya..so sbb satu jari aku terluka,tangan kanan aku teros x leh digunakan wat sementara waktu!mukakakakak


nampak??comey kan tgn aku berplaster...akit tau!sobs.