Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 14, 2008

Weekend @ SACC Mall-D'Carbo Promotion

Citer Sabtu

sabtu aitu padat gile ektibiti aku..tp sbb aku lupe bawak charger g umah as..so henpon aku xleh on!ayarkk!bengang giler.apa la makna memblogging tanpa gambo..buhsan okeyy..

D'carbo wat promo kt SACC Mall..skali dgn Celebrity Car Wash for Charity tu..ramai la artis plus makhluk2 yg sangap nk jadik artis.yang pasan diri tu lagi glamer dr artis pon ado..aduuu la..naik nyampah nengok!muhahaha~!aku kan mmg suke ngumpat! ;p

artis2 yg dtg coci kete aitu ada dj2 Era,Alif and his FC *Seriously..he's quite poyo!*
pastu ada Diddy- Ali Din..wah3..never thot he's cute okeyyy kalo kt luar!dalam tv nampak cam bese2 jer kan..kt luar cumel jerk.oh,biebo x perlu jeles.sbb kompem2 aku x dapat punyo!mukekeke~!tp syok giler aku sakat biebo.masa tu kitorg mkn kt pizza..btol2 seblah tpt diorg coci kete kan..aku ngade2 la duk stare si Diddy tu.. *saje wat miang okeh!*


Aku : Alohai..sian diddy peloh2 coci kete.. *sambil wat muke prihatin*
Biebo : *wat bodo cam maintain2 tabah gitu la kan..haks*
Aku : Comel rupenya dia kt lua bo..lam tv bese jer..
Biebo : *buat muke menyampah* (muhahaha..aku suke!aku suke bakar line!)
Aku : Bo,bo gi la coci kete ganti dia..meh soh diddy mkn gan yang.Japgi dia dh beh mkn,bo dok sini balik.. *aku sgt keji okeyy..sakitkan ati laki sendirik!wahaha.gurau laa*
Biebo : Eee..skali lg ko sebot nama dia,naik penampo ni kt muke eh..
*sambil wat muke ganas..siap tunjuk pelempang okeyy..hik3.kelako*


aku gelok x hengat time tu.cam anak jin pon ada gayanya.aku rasa biebo tau aku gurau jer..takkanlah aku nk diddy tu..cuma diddy tu jer mungkin berkenan kt aku.muhahaha.matik la pasan!!

malam sabtu tgk citer journey to the center of the earth kt OU kol 11.15 malam.best giler citer dia.except for yana and uncle.masok2,bantai tido!bole?bole?hampesh!



Citer Ahad

bole la yer main combine citer.huhu.ahad tu still lepak SACC lagik.D'carbo ada lagi promosinya.kali nie artis sume aku x kenai and mmg x bape nk glamer la.muhehe.ada dj2 X-Fresh (aku x penah dgr radio neh!frekuensi dia pon wa tatau!) pastu ada Nieyl Mentor,Irma Hasmie,Nadia FC and so on la.aku x amik port sgt.arini lebey busan drp smlmnya sbb diddy takdak!kuang3...



D'Carbo nyer booth..booth ker?ala2 letak meja sajork!jgn tanya aku apa fungsi d'carbo ni,aku x reti nk citer enjin2.yg pastinya ia dapat menjaga enjin kete ko.berminat??kontek aku!hihi.sempat lagik!



penjual D'Carbo yg x bape nk berjaya pasai x juai pon..muhaha


port D'Carbo bebetol entrance nih!depan pizza hut..






Oh yes..aku kan giler So u Think u can Dance.Sabtu aitu diorg dtg join coci kete yer..aku paksa yana snap gambo diorg gan henpon dia.pastu bile fon aku dh ada bateri, aku bluetooth la..aku minat kt Black gan Sly..huhu.kiut okeyy.x tipu!lak tu masa diorg wt street dance skit2..suke!suke!


haa..dkt jer gan port aku duduk.saje la tu nk dkt2 gan aku!ahaks.Cecilia sgt cantik la.



sesi coci kete tp x bersih..bluekk!






walopon aku minat,tp aku bkn la jenis hegeh2 nk amik gambo gan diorg.tah,cam x kose gitu.huhu.aku tgk org lain yer2 amik gambo.lak tu gan Alif..OMG.Kalo aku jumpe dia kt pasar malam pon aku x tau dia tu artis okey.x pemes!muhehehe!opss..kang ada lak FC dia bambu aku gan statement jahat neh.nk wat camne..aku mmg x suke!!eeeee.....larikk!