Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 9, 2008

MC DAY - Boringgggggg!

semalam kan aku MC dengan jayanya..aku duk qada balik tido aku yg ketandusan tu..so smlm kol 1.00tgh baru la aku terjaga.ceyy..bangun gan muka kepuasan.baru la pale aku lega skit.kalo x mmg berat cam nk tumbang jerk.

bangun2 aku terus mandi manda,cuci baju gan kemas umah..pastu tergolek depan tv sampai la ke petang..aku ingat nk kuar amik MC tp asik la terlekat depan tv..huhu.rupanya banyak citer best yer..patut la mak aku x boring dok umah..tp jap jerla aku punye x boring tu.pastu cam nk pecah pale rasanya ngadap tv.uishk..memang xleh jadik surirumah sepenuh masa aku nie!buhsannn giler!
*biebo,please take note..hiks*

bosan tahap gaban, aku grab kunci kete and terus kuor..perot aku dh menyanyi2 dah mintak makan.masa tu jam dh kol 5 lebey and aku x makan pape pon lagik.no wonder la ko rancak sgt bunyik yer perot.sian..sian..



aku g amik MC kt klinik area umah aku jer..walaupon klinik ni buruk,wa x kesah sebab klinik panel kan.bkn ko kene kuor duit satu sen pon.lak tu yg penting MCnya ado..huhu



lengang..takdak org.pas opis hour slalunya ramai.sib baik aku terawal skit.jumpe dotor x sampai pon seminit..aku cuma cakap aku period pain then dia tulis2 obat pastu aku kuor la.giler senang keje doctor ek!
pastu aku survey port nk makan..tekak cam nk makan tomyam..tp bile pusing2 kt kedai kelantan tu,takdak parking lak dah.chit.cam lahanat!pastu aku terus pecut ke port makan yg mmg jadik 2nd choice lam pale aku..


parapapapaa..im lovin' it!
g drive thru sajork..makan kt umah lagi baguih.



then aku dapat VIP sticker ni utk drive thru.kira pasni kalo beli RM15 above,aku leh dapat free item la..harus aku tampal yer.sbb aku slalu guna drive thru neh.dh katanya dasar pemalas kan!hak3.
sampai2 apartment aku,aku baru tingat nk tampal road tax yg aku wat tukun jer lam dashboard tuh.huhu.pastu aku kopek la sticker lama tu..skali giler la kuat gam dia..melekat2 kt cermin kete aku..tidakk!!!burok giler!comot abisss!f**k la..susah giler nk tanggal yer!


tgk..burok..burok!gam gajah ke hape dia buh kt sticker tuh??ishkk!!!bengang!


dah berbakul maki akhirnya berjaya gak aku nampal yg baru..tu pon still ada kesan gam tu walopon aku dh sental gan ayor..sakit plak ati aku nengoknya..chist.brengset.



mcD ni pon aku tampal gak..tp byk giler gelembung angin masa nie.jenuh la aku menggosoknya.time dh lawo tu aku lupe lak nk snap..miahaha.sori yer.aku bab2 ni mmg x berseni sangat pon.. ;p



yer..ni lah bekpes,lunch gan dinner aku..sume combine in 1.aku amik set large ayam mcD spicy.




dah kenyang...bersandor la kemalasan cam ulor sawa...hahahahaha~!
*abaikan kaki burok aku itew*